Η δολοφονία του Φλόιντ “ένωσε” Nike και Adidas
Για πρώτη φορά οι εταιρίες Nike και Adidas άφησαν στην άκρη τον ανταγωνισμό, όπου έστειλαν κοινωνικό μήνυμα κατά του ρατσισμού.
Το γνωστό μότο της αμερικάνικης εταιρίας είναι το «Just Do It», αλλά η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ την έκανε να αλλάξει τη φράση της σε “Don’t Do It”.
Μάλιστα αυτό το σλόγκαν το αναμετάδωσε και το αντίπαλο δέος, δηλαδή η Adidas, μέσω των social media, προσθέτοντας τη λεζάντα «Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε μπροστά. Όλοι μαζί θα αλλάξουμε τα πράγματα».
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020