Ενημέρωση με ένα κλικ

Τα αναπάντητα ερωτήματα πίσω από το θανατηφόρο τροχαίο στη Βούλα

Κατά το τροχαίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός

Από τα στοιχεία που συνέλεξαν αξιωματικοί της Τροχαίας, δεν προκύπτουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε δένδρο. Σημειώνεται, δε, πως οι Αρχές εκτιμούν πως στο οδόστρωμα έχουν ενδεχομένως εντοπίσει κάποια ίχνη υπερστροφής.

Ο πραγματογνώμονας του Δημοσίου που θα ορίσει η τροχαία, αναμένεται να διερευνήσει τα αίτια της ταχείας ανάφλεξης του αυτοκινήτου καθώς αρκετά είναι τα ερωτήματα που αιωρούνται για τις συνθήκες του σοκαριστικού τροχαίου.

Γιατί δεν λειτούργησαν τα συστήματα ασφαλείας της ολοκαίνουργιας Ferrari; Τι οδήγησε στην πρόσκρουση; Γιατί πήρε αμέσως φωτιά η Ferrari; Τι προσπάθησε να αποφύγει ο οδηγός; Κάποιον πεζό; Κάποιο ζώο; Κάποιο άλλο αυτοκίνητο; Τι συνέβη με τα λάστιχα;

Από την τροχαία θα διερευνηθεί, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Mega, εάν τα λάστιχα ήταν πολύ καινούρια, δηλαδή κερωμένα ή φθαρμένα και τρίτο και βασικότερο, επειδή το συγκεκριμένο όχημα έχει πέντε θέσεις λειτουργίας, εάν έχουν απενεργοποιηθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας, το γνωστό esp, με αποτέλεσμα να υποστρέψει και να χαθεί ο έλεγχος.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο άτυχος άνδρας φέρεται να έχει πολλαπλά κατάγματα στο σώμα, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και κάποια ελαφρά εγκαύματα στο πρόσωπο και στο υπόλοιπο σώμα.

Μαδιάς για τροχαίο Μονογυιού: «Η Ferrari μπήκε με τουλάχιστον 120 χιλιόμετρα στην ευθεία»

Ο έμπειρος πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς έδωσε την δική του ερμηνεία στο Newsbeast για το τι φαίνεται να συνέβη χθες το βράδυ. «Πριν από 3 ½ μήνες είχα ασχοληθεί με το τροχαίο δυστύχημα του Mad Clip. Εκείνο είχε γίνει 1500 μέτρα πιο κάτω, από την απέναντι πλευρά. Το αυτοκίνητο του Mad Clip είχε κατεύθυνση προς Αθήνα, ενώ του του Μονογυιού προς λίμνη Βουλιαγμένης. Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι και τα δύο έχουν εκτραπεί στη ευθεία. Του Mad Clip το αυτοκίνητο βρισκόταν πολύ κοντά στο κρίσιμο σημείο με την καμπυλότητα της στροφής ενώ του Μονογυιού ήταν σε τουλάχιστον 160 μέτρα απόσταση. Θα συμφωνήσω με τον δήμαρχο της Βούλας στο εξής- είναι καλό το οδόστρωμα και δεν είχε ούτε νερά ούτε τίποτα. Παρόλα αυτά, θέλω για άλλη μια φορά να τονίσω πως αν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας τα πράγματα θα ήταν μάλλον διαφορετικά.

Ο κος Μαδιάς σημειώνει πάντως πως η εκτίμηση του είναι ότι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Ferrari ήταν υψηλή. Όπως μας είπε: «Περιμένουμε το υλικό από δύο κοντινές κάμερες για να υπολογίσουμε την ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα. Υπολογίζω ότι η αρχική ταχύτητα που έμπαινε η Ferrari στην ευθεία ήταν σίγουρα ανώτερη από την επιτρεπόμενη για αυτό το σημείο, δηλαδή τα 70 χιλιόμετρα. Δεν ήταν κατώτερη των 120 χιλιομέτρων η αρχική. Η δε ταχύτητα πρόσκρουσης δεν πρέπει να ήταν μεγαλύτερη από 90 με 95 χιλιόμετρα. Με 90 χιλιόμετρα όμως έχουμε τέτοιου είδους θανατηφόρα αποτελέσματα και ολοσχερή καταστροφή του αυτοκινήτου. Είναι μεγάλη η ταχύτητα πρόσκρουσης και μάλιστα σε εμπόδιο μη άκαμπτο όπως είναι το δέντρο».

Όσο για τους λόγους που μπορεί να έχασε ο θανών τον έλεγχο του αυτοκινήτου ο κος Μαδιάς σημειώνει τα εξής: «Είναι πολύ πιθανό ο οδηγός να να προσπάθησε να αποφύγει έναν πεζό ή ένα ζώο για παράδειγμα που μπήκε στην πορεία του. Έφυγε πάντως ξαφνικά, στην ευθεία, προς τα αριστερά. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι γιατί και πως πήρε αμέσως το αυτοκίνητο φωτιά. Υπήρχε άραγε κάποιο ελάττωμα στην κατασκευή αυτής της Ferrari; Είναι ανεπίτρεπτο να παίρνουν αμέσως φωτιά τα αυτοκίνητα ακόμα και μετά από μια τέτοια πρόσκρουση. Περιμένουμε φυσικά και τα τελικά αίτια θανάτου, τα οποία θα δώσει η ιατροδικαστική έκθεση και τα οποία δεν θα έρθουν πριν περάσουν 2 με 2μιση μήνες».

Τέλος, για τη δυσκολία οδήγησης ενός τέτοιου οχήματος ο κος Μαδιάς σημειώνει τα εξής: «Μου δημιουργείται το ερώτημα μήπως ο οδηγός δεν ήταν εξοικειωμένος με ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Μιλάμε για αυτοκίνητα με τεράστιες ιπποδυνάμεις. Θέλουν ειδικά χέρια και ειδικές γνώσεις».

Το χρονικό του δυστυχήματος που σόκαρε την Ελλάδα

Η Ferrari 488 Pista, που οδηγούσε ο 45χρονος επιχειρηματίας, ήταν σχεδόν καινούργια, καθώς είχε διανύσει μόλις 1.000 χιλιόμετρα, προτού ο Τζώρτζης Μονογυιός πάρει στο χέρι τα κλειδιά της. Το πολυτελές αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από σύγκρουση σε δέντρο στην Παραλιακή οδό στο ύψος της Βούλας.

Δύο φίλοι του Τζώρτζη Μονογυιού τον ακολουθούσαν και όταν είδαν το αυτοκίνητο στις φλόγες σταμάτησαν να βοηθήσουν αλλά ήταν ήδη αργά.

«Ο φίλος μας έβγαλε την Αθηνά και μετά με βοήθησε και βγάλαμε τον Μονογυιό από τη θέση του οδηγού, ενώ το όχημα είχε αρχίσει να πιάνει φωτιά. Τον βγάλαμε έξω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου, ενώ είχε εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματός του. Άλλοι διερχόμενοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ και το 100 και το όχημα κάηκε όλο», κατέθεσε φίλος του 45χρονου στην Τροχαία.

Η πυροσβεστική έφτασε γρήγορα και προσπάθησε να βοηθήσει την γυναίκα του, η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More