Ενημέρωση με ένα κλικ

Από Κυκλάδες και Δωδεκάνησα ξεκινά η λειτουργία της υπηρεσίας myEFKAlive

Τη νέα ψηφιακή υπηρεσία myEFKAlive παρουσίασαν σήμερα ο υπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης και ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, μαζί με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ.

Πρόκειται για ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης, καθώς επιτρέπει την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης. Ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για μία σειρά πιστοποιητικών και συναλλαγών του με τον ΕΦΚΑ χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί στο κοντινότερο υποκατάστημα του φορέα. Ως εκ τούτου, η νέα υπηρεσία διευκολύνει πρωτίστως τους κατοίκους νησιωτικών, ορεινών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και άτομα με αναπηρία, που δυσκολεύονται να μετακινηθούν, αλλά και όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.

Από σήμερα, μέσω του myEFKAlive, θα μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων, πλην της Κω, που θα ενταχθεί στο σύστημα στις 10 Αυγούστου, καθώς τα υποκαταστήματά της βρίσκονται σε διαδικασία συγχώνευσης. Ειδικά, για ασφαλισμένους σε ακριτικά ή απομακρυσμένα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, όπου δεν λειτουργούν υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, θα μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν αρκετές από τις συναλλαγές τους με τον φορέα, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδεύουν από νησί σε νησί, για να εξυπηρετηθούν.

Στόχος είναι, μέχρι το τέλος του χρόνου, να ενταχθούν στην υπηρεσία το σύνολο των νησιωτικών περιοχών της χώρας, καθώς και τμήματα της ηπειρωτικής Ελλάδας και εντός του 2022 να καλύπτεται το σύνολο της επικράτειας.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η διαδικασία είναι εύκολη και απλή. Μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr) ή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (www.gov.gr) και με τη χρήση των προσωπικών κωδικών TAXISnet, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ώρα και ημέρα που τον εξυπηρετεί από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού θα συνδεθεί με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, προκειμένου να αιτηθεί πιστοποιητικά κι επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι δύο υπουργοί συνομίλησαν, μέσω βιντεοκλήσης, με έξι εκπαιδευμένους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ-χειριστές της υπηρεσίας myEFKAlive σε Ρόδο, Τήνο, Σύρο, Κάλυμνο, Νάξο και Κάρπαθο, αντίστοιχα. Στη συνέχεια, έγινε χρήση της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο από πολίτη στο ακριτικό Καστελόριζο και από πολίτη στη νήσο Ηρακλειά των Μικρών Κυκλάδων. Μέσα σε μόλις λίγα λεπτά, εξέδωσαν το έγγραφο που χρειάζονταν και το παρέλαβαν στο e-mail τους, χωρίς να απαιτείται μετακίνηση σε γειτονικά νησιά.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει