Ενημέρωση με ένα κλικ

Ευέλικτα και λειτουργικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων

Ευελιξία και λειτουργικότητα χαρακτηρίζουν τα επικαιροποιημένα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που ισχύουν ήδη την τρέχουσα τουριστική χρονιά, όπως τονίζει η πρόεδρος του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, Κωνσταντίνα Σβήνου, σημειώνοντας ότι πλέον βρέθηκε η λύση για το σοβαρό θέμα του μπουφέ που πέρυσι δημιούργησε πολλά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία κυρίως των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων.

Ειδικότερα, από φέτος οι πελάτες των ξενοδοχείων θα μπορούν να σερβίρονται μόνοι τους στο μπουφέ και όχι με τη βοήθεια του προσωπικού του ξενοδοχείου, όπως γινόταν πέρυσι που δημιουργούσε προβλήματα καθυστερήσεων στη διάρκεια της εξυπηρέτησης των πελατών.

Έτσι τα ξενοδοχεία που διαθέτουν μπουφέ, υποχρεούνται με τα επικαιροποιημένα υγειονομικά πρωτόκολλά να παρέχουν απολυμαντικό χεριών στην είσοδο του μπουφέ, αλλά και ταυτόχρονος έλεγχος ότι αυτό γίνεται από τους πελάτες.

Την ίδια στιγμή, υποχρεωτική είναι η τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού στα φαγητά κλπ, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα οι πελάτες να προμηθεύνται γάντια μιας χρήσης προκειμένου να πιάσουν τη λαβίδα κλπ. Σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται η λειτουργία του καθιστικού – χώρου τραπεζαρίας για άλλες δραστηριότητες, εκτός αυτής της εστίασης.

Σταχυολογώντας τα επικαιροποιημένα υγειονομικά πρωτόκολα τονίζεται μεταξύ άλλων ότι στα υπνοδωμάτια – κοιτώνες, η δυναμικότητά τους περιορίζεται στο 50% και τηρείται υποχρεωτικά απόσταση 1,5μ μεταξύ των κλινών. Μάλιστα, κατά την είσοδο των πελατών θα πραγματοποιείται θερμομέτρηση και θα συμπληρώνεται ερωτηματολόγιο υγείας.

Να σημειωθεί ότι τα μέσα ατομικής προστασίας του προσωπικού, η μάσκα (απλή χειρουργική ή πάνινη/υφασμάτινη),τα γάντια μιας χρήσης είναι πλέον στην καθημερινότητα τους. Ειδικά για το προσωπικό της υπηρεσίας υποδοχής, μπορεί να γίνεται χρήση προσωπείου/ασπίδας προσώπου, όπως τονίζεται.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει