Στην προεδρία του ΣΠΑΥ επανεξελέγη ο Ισίδωρος Μάδης με ισχυρή εντολή συνέχειας
Νέος αντιπρόεδρος του Συνδέσμου ανέλαβε ο Μίλτος Μπαντής από τον Δήμο Βύρωνα, ενώ τη θέση του γενικού γραμματέα καταλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης.
Μήνυμα ενότητας και αποφασιστικότητας για την περαιτέρω προστασία του Υμηττού έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ), ανανεώνοντας την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο του Δημάρχου Παιανίας, Ισίδωρου Μάδη. Κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας, ο κ. Μάδης επανεξελέγη στην προεδρία του Συνδέσμου, συγκεντρώνοντας 13 ψήφους επί των 19 παρόντων μελών.
Στο νέο σχήμα της διοίκησης, τη θέση του Αντιπροέδρου κατέλαβε ο Μίλτος Μπαντής, Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Βύρωνα, ο οποίος έλαβε 16 ψήφους. Παράλληλα, καθήκοντα Γενικού Γραμματέα αναλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου – Χολαργού, ο οποίος εξελέγη με 13 ψήφους, έχοντας ως αναπληρωματικό μέλος τη Δημοτική Σύμβουλο Ηλιούπολης, Χριστίνα Σερέτη.
Ο επανεκλεγείς Πρόεδρος, Ισίδωρος Μάδης, τόνισε πως το αποτέλεσμα αποτελεί εντολή για συνέχιση της κοινής προσπάθειας. «Αφήνουμε πίσω ό,τι μας χώρισε και προχωράμε ενωμένοι, με σχέδιο και ευθύνη, για να θωρακίσουμε τον Υμηττό», δήλωσε χαρακτηριστικά. Από την πλευρά του, ο νέος Αντιπρόεδρος Μίλτος Μπαντής υπογράμμισε την προσήλωση στον στόχο για έναν πράσινο και ασφαλή ορεινό όγκο, ενώ ο Βασίλης Σιαμάνης στάθηκε στη σημασία της συλλογικής εργασίας για την ενίσχυση του ρόλου του ΣΠΑΥ προς όφελος των πολιτών και του περιβάλλοντος.