Σίσσυ Χρηστίδου: Το τηλεοπτικό αντίο στο Mega και ο πρώτος προορισμός των διακοπών στην Πάρο
Η αυλαία για το «Χαμογέλα και Πάλι» έπεσε σήμερα στο Mega, με τη Σίσσυ Χρηστίδου να αποχαιρετά το τηλεοπτικό κοινό, ολοκληρώνοντας επιτυχώς τη φετινή σεζόν. Λίγο μετά το κλείσιμο της εκπομπής, η παρουσιάστρια μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται» και στον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα, αποφεύγοντας ωστόσο να ανοίξει τα χαρτιά της για τα επαγγελματικά της σχέδια ενόψει της νέας χρονιάς.
«Θα πω μόνο καλό καλοκαίρι σε όλους, πολλά φιλιά στη Ναταλία και την ομάδα της. Ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά. Παράλληλα, η Σίσσυ Χρηστίδου αποκάλυψε πως η Πάρος θα είναι ο πρώτος σταθμός των καλοκαιρινών της διακοπών. «Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα… απόνερα του γάμου. Πάω εκεί που με περιμένουν οι φίλοι μου για να ξεκινήσω τις διακοπές μου. Φιλιά πολλά!», δήλωσε κλείνοντας την κουβέντα της.