Η Στέλλα Καλλή αποκαλύπτει γιατί εξαφανίστηκε από τη μουσική σκηνή πριν από 10 χρόνια
Η ειλικρινής εξομολόγηση της τραγουδίστριας για το άγχος, την απόφαση να αποχωρήσει στο απόγειο της καριέρας της και την επιστροφή στην τηλεόραση.
Μετά από μια αποχή περίπου 10 ετών, η Στέλλα Καλλή επέστρεψε στην τηλεόραση, παραχωρώντας την πρώτη της συνέντευξη στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» της Ναταλίας Γερμανού, στον Alpha. Η τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τους λόγους που την οδήγησαν να αποτραβηχτεί από τα φώτα της δημοσιότητας, ακριβώς τη στιγμή που η καριέρα της βρισκόταν στο απόγειό της.
«Κρύφτηκα γιατί είχα ανάγκη να πάρω μια απόσταση. Έφτασα σε σημείο όπου η δουλειά δεν μου προσέφερε πλέον ευχαρίστηση», εξομολογήθηκε η ίδια. Η Στέλλα Καλλή παραδέχθηκε ότι το έντονο άγχος και η δυσκολία της να διαχειριστεί τις καταστάσεις λόγω ανωριμότητας, ήταν οι κύριοι παράγοντες της απόφασής της. «Δεν απόλαυσα ποτέ τη διαδρομή. Κοιτούσα μόνο τον προορισμό και πνιγόμουν σε ένα ποτήρι νερό. Σε κάποια φάση, έπεισα τον εαυτό μου ότι δεν το έχω και σαν τραγουδίστρια», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Η αποχώρησή της δεν ήταν μια απόφαση της στιγμής, αλλά το αποτέλεσμα μιας συσσωρευμένης κόπωσης που οδήγησε στο «μπαμ». Όπως ανέφερε, επέλεξε να απομακρυνθεί σιωπηλά, χωρίς να ενημερώσει κανέναν, προκειμένου να κάνει τον απολογισμό της και να ξαναβρεί τις ισορροπίες της σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.