Σακίλ και Μπέριλ ΜακΚίσικ: Το συγκινητικό «αντίο» στον Ολυμπιακό μετά από έξι χρόνια
Η σύζυγος του Αμερικανού φόργουορντ αποχαιρετά τον Πειραιά με ένα μήνυμα αγάπης, καθώς η οικογένεια ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του στην Τουρκ Τέλεκομ.
Μετά από έξι χρόνια κοινής πορείας και την κατάκτηση σημαντικών τίτλων, ο Σακίλ ΜακΚίσικ και η σύζυγός του, Μπέριλ, αποχαιρετούν τον Ολυμπιακό και τον Πειραιά. Ο 35χρονος Αμερικανός φόργουορντ, ο οποίος έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας, αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκ Τέλεκομ.
Η Μπέριλ ΜακΚίσικ επέλεξε να αποχαιρετήσει την Ελλάδα μέσα από μια ιδιαίτερα συναισθηματική ανάρτηση στο Instagram. Συνοδεύοντας τη δημοσίευσή της με φωτογραφίες από τις στιγμές τους στον Πειραιά, τα παιδιά τους και τα τρόπαια που κατέκτησε ο Σακίλ με τα «ερυθρόλευκα», εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για τη ζωή που έχτισαν εδώ. «Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά, και με κάποιο τρόπο ο μικρός μας γιος μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η ίδια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους οπαδούς για τη στήριξη και την αγάπη που τους προσέφεραν όλα αυτά τα χρόνια. «Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά. Ολυμπιακός για πάντα», κατέληξε η Μπέριλ ΜακΚίσικ στο μήνυμά της, επισφραγίζοντας το τέλος μιας σημαντικής διαδρομής.