Πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ για αναπλάσεις και έργα πρασίνου σε δήμους της χώρας
Το Πράσινο Ταμείο ενέκρινε χρηματοδοτήσεις για 17 νέα έργα και αποπληρωμές υποδομών σε όλη την Ελλάδα.
Νέες χρηματοδοτήσεις συνολικού ύψους 4.071.928,15 ευρώ ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου κατά τη συνεδρίαση της Τετάρτης 24 Ιουλίου, ενισχύοντας σημαντικά τις υποδομές σε πολλούς δήμους της χώρας. Οι εγκρίσεις αφορούν ένα ευρύ φάσμα παρεμβάσεων που στοχεύουν στην περιβαλλοντική αναβάθμιση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση περιλαμβάνει την ένταξη μιας νέας απαλλοτρίωσης στον Δήμο Αιγάλεω, με το ποσό των 1.005.526,38 ευρώ να διατίθεται για την επανεπιβολή απαλλοτρίωσης στον κοινόχρηστο χώρο πρασίνου «Νταμαράκια». Παράλληλα, το Πράσινο Ταμείο προχώρησε σε τρεις νέες εντάξεις έργων Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου, συνολικού ύψους 1.591.138,07 ευρώ, οι οποίες αφορούν τον Δήμο Πειραιώς (βιοκλιματική ανάπλαση), τον Δήμο Μυλοποτάμου (πεζοδρόμια στο Πέραμα) και τον Δήμο Βισαλτίας (ανάπλαση αυλής σχολικού συγκροτήματος στη Νιγρίτα).
Επιπλέον, εγκρίθηκαν δεκατρείς αποπληρωμές για ολοκληρωμένα έργα Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 1.475.263,70 ευρώ. Στους δικαιούχους περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι Δήμοι Παγγαίου, Πάργας, Κιμώλου, Γαύδου, Κηφισιάς, Διονύσου, Χαλανδρίου, Γορτυνίας, Κρωπίας, Καλαμάτας, Παιανίας και Ήλιδας, με τα έργα να καλύπτουν από αναπλάσεις πλατειών και παιδικών χαρών έως την ανακαίνιση δημοτικών κτιρίων και την προμήθεια συστημάτων διαχείρισης απορριμμάτων.