Η Έφη Αλεβίζου εξηγεί γιατί αποκάλυψε δημόσια τη μάχη της με τον καρκίνο
Η γνωστή δημοσιογράφος μιλά για τη σημασία της πρόληψης και της αλληλεγγύης προς τους ασθενείς που νιώθουν μόνοι.
Η Έφη Αλεβίζου άνοιξε τα χαρτιά της και μίλησε για την προσωπική περιπέτεια υγείας που βίωσε με τον καρκίνο. Η επί χρόνια anchorwoman του Alpha, φιλοξενούμενη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» την Πέμπτη 25/6, εξήγησε τους λόγους που την ώθησαν να προχωρήσει σε μια τόσο ευαίσθητη δημόσια εξομολόγηση πριν από μερικά χρόνια.
Η δημοσιογράφος τόνισε ότι η απόφασή της πήγασε από την ανάγκη να νιώσουν οι άνθρωποι που νοσούν ότι δεν είναι μόνοι στον αγώνα τους. «Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος. Συνήθως, όταν η ασθένεια εμφανίζεται ξαφνικά, δεν διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι ένα υποστηρικτικό περιβάλλον γύρω τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η Έφη Αλεβίζου στάθηκε ιδιαίτερα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ευάλωτες ομάδες, όπως οι μονογονεϊκές οικογένειες, όπου η μητέρα καλείται να παλέψει με τον καρκίνο του μαστού ενώ ταυτόχρονα φροντίζει μόνη της το παιδί της και εργάζεται καθημερινά.
Κλείνοντας, η ίδια θέλησε να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα για την αξία της έγκαιρης διάγνωσης. «Είναι καλό να πει κάποιος ότι η Έφη, με το που εντόπισε το πρώτο σύμπτωμα, πήγε και το κοίταξε. Έτσι το πρόλαβε και απέφυγε μια πιο επώδυνη διαδικασία», κατέληξε η δημοσιογράφος.