Ενημέρωση με ένα κλικ

Έφη Αλεβίζου: Γιατί αποχώρησε από τον Alpha μετά από 18 χρόνια παρουσίας

Η έμπειρη δημοσιογράφος μιλά για την απόφασή της να εγκαταλείψει την τηλεόραση, τη μετακόμιση στη Θεσσαλονίκη και την πιο δύσκολη στιγμή της στον αέρα.

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» της Πέμπτης (25/6), η Έφη Αλεβίζου άνοιξε τα χαρτιά της στους Κρατερό Κατσούλη και Μαρία Ηλιάκη. Η επί σειρά ετών κεντρική παρουσιάστρια ειδήσεων του Alpha αναφέρθηκε εκτενώς στους λόγους που την οδήγησαν να ολοκληρώσει έναν κύκλο 18 ετών στον σταθμό το 2022.

Όπως εξομολογήθηκε η ίδια, η απόφαση για την αποχώρησή της δεν ήταν τυχαία, καθώς «έγιναν κάποια πράγματα» που την έκαναν να συνειδητοποιήσει πως ήταν η κατάλληλη στιγμή για αλλαγή. Η μοίρα φαίνεται πως είχε τα σχέδιά της, καθώς λίγο μετά την αποχώρησή της, ο σύζυγός της δέχθηκε μια επαγγελματική πρόταση στη Θεσσαλονίκη. Το ζευγάρι αποφάσισε να κάνει μια νέα αρχή, με την Έφη Αλεβίζου να εργάζεται πλέον στο Γραφείο Τύπου του Μεγάρου Μουσικής στη συμπρωτεύουσα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η δημοσιογράφος θυμήθηκε τα πρώτα της βήματα το 2004, όταν ο Νίκος Χατζηνικολάου την εμπιστεύτηκε από την πρώτη κιόλας μέρα, βάζοντάς την κατευθείαν στα βαθιά της ενημέρωσης. «Ψήθηκα σε αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι η εμπειρία της εκείνη την περίοδο ήταν καθοριστική.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις προκλήσεις του επαγγέλματος και τη συναισθηματική αποστασιοποίηση που απαιτείται. Αν και παραδέχθηκε ότι διατηρούσε πάντα μια ψύχραιμη στάση, υπήρξε μια εξαίρεση: η υπόθεση της Καρολάιν. «Ήταν ίσως η μοναδική στην οποία λύγισα στον αέρα», παραδέχθηκε, θυμίζοντας τη συγκλονιστική εικόνα του μωρού στην κηδεία, που είχε επηρεάσει βαθιά ακόμα και την ίδια.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com