Η Αθηνά Μαξίμου για τη μητρότητα: «Όταν κατάλαβα ότι δεν θα έρθει, είπα δεν θα πεθάνει κανείς»
Η γνωστή ηθοποιός ανοίγει την καρδιά της για τη δύσκολη διαδρομή προς τη μητρότητα και αποκαλύπτει πώς κατάφερε να συμφιλιωθεί με την πραγματικότητα.
Σε μια ειλικρινή εξομολόγηση στο περιοδικό Hello και τη δημοσιογράφο Σόνια Μαγγίνα, η Αθηνά Μαξίμου μίλησε για τον έρωτα, την αγάπη, αλλά και τον προσωπικό της αγώνα με τη μητρότητα. Η καταξιωμένη ηθοποιός, μέσα από μια διαδικασία που πέρασε από πολλές μάχες, δηλώνει πλέον συμφιλιωμένη με το γεγονός ότι η μητρότητα δεν ήρθε στη ζωή της.
Αναλύοντας τη φύση των συναισθημάτων, η Αθηνά Μαξίμου υπογράμμισε ότι ο έρωτας μεταμορφώνεται, ενώ η ουσία βρίσκεται στην αγάπη και στην κοινή πορεία που χτίζουν δύο άνθρωποι. Ωστόσο, η πιο συγκλονιστική στιγμή της συνέντευξης ήταν η αναφορά της στη μητρότητα. Παραδεχόμενη ότι η προσπάθεια απόκτησης παιδιού -είτε φυσικά, είτε μέσω τεχνητής γονιμοποίησης ή υιοθεσίας- είχε φτάσει σε ένα αδιέξοδο, η ηθοποιός αποφάσισε να απεγκλωβιστεί από την εμμονή.
«Όταν κατάλαβα ότι η μητρότητα αδυνατούσε να έρθει, είπα: “ΟΚ, δεν έγινε κάτι. Δεν θα πεθάνει κανείς!”. Ηρέμησα, το αποδέχθηκα και προχώρησα παρακάτω», εξομολογήθηκε η ίδια, τονίζοντας πως η αποδοχή είναι η λύση για να αποφύγει κανείς τη νοσηρή εμμονή.