Η Κατερίνα Καινούργιου εύχεται στη μητέρα της για τη νίκη της κατά του καρκίνου
Με αφορμή τα γενέθλια της μητέρας της, η παρουσιάστρια μοιράστηκε τις δύσκολες στιγμές της μάχης με τον καρκίνο στο έντερο και τόνισε τη σημασία της πρόληψης.
Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή επεφύλασσε η έναρξη της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου την Τετάρτη 24 Ιουνίου. Η γνωστή παρουσιάστρια θέλησε να ευχηθεί δημόσια στη μητέρα της, Θάλεια, με αφορμή τα γενέθλιά της, στέλνοντας ένα μήνυμα γεμάτο αγάπη για τη δύναμη που επέδειξε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης περιπέτειας της υγείας της.
«Χρόνια πολλά μαμάκα μου, να τα εκατοστήσεις. Εύχομαι να είναι μια υπέροχη χρονιά για εσένα, γιατί την προηγούμενη ταλαιπωρήθηκες, αλλά βγήκες νικήτρια», ανέφερε χαρακτηριστικά η Κατερίνα Καινούργιου. Η παρουσιάστρια είχε αποκαλύψει από τον Οκτώβριο του 2025 το χρονικό της διάγνωσης, εξηγώντας πως η μητέρα της αντιμετώπισε καρκίνο στο έντερο. Όπως είχε δηλώσει τότε, η έγκαιρη διάγνωση στο δεύτερο στάδιο αποδείχθηκε σωτήρια, παρόλο που η διαδικασία περιελάμβανε έξι μήνες έντονης αγωνίας και συνεχούς παρακολούθησης.
Η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία βρέθηκε στο πλευρό της μητέρας της καθ’ όλη τη διάρκεια των θεραπειών, δεν παραλείπει να υπογραμμίζει τη σημασία των προληπτικών εξετάσεων. Μέσα από την προσωπική της εμπειρία, έχει τονίσει στο παρελθόν την ανάγκη για αφύπνιση, επισημαίνοντας παράλληλα το μεγαλείο ψυχής που δείχνουν πολλές γυναίκες, οι οποίες, παρά τις απαιτητικές χημειοθεραπείες, συνεχίζουν να ανταποκρίνονται με γενναιότητα στις καθημερινές τους υποχρεώσεις.