Δημήτρης Πιατάς: «Αν ζούσαν ο Στάθης Ψάλτης και ο Σωτήρης Μουστάκας, θα γελούσαν με το αστείο μου»
Ο γνωστός ηθοποιός απαντά στον Γιάννη Σμαραγδή για την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις του και τονίζει πως το χιούμορ δεν πρέπει να δαιμονοποιείται.
Τέλος στην έντονη αντιπαράθεση που προκλήθηκε με τον σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή επιχείρησε να βάλει ο Δημήτρης Πιατάς. Όλα ξεκίνησαν μετά από σχόλια του ηθοποιού για τους αείμνηστους Στάθη Ψάλτη και Σωτήρη Μουστάκα, τα οποία προκάλεσαν κύμα αντιδράσεων.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, ο Δημήτρης Πιατάς ξεκαθάρισε ότι η τοποθέτησή του είχε αποκλειστικά χιουμοριστικό χαρακτήρα, χωρίς καμία πρόθεση προσβολής. «Λυπάμαι, δεν έχω να πω κάτι. Χιούμορ έκανα, τίποτα άλλο, τίποτα περισσότερο. Να καταργήσουμε και το αστείο;», διερωτήθηκε χαρακτηριστικά. Ο γνωστός ηθοποιός διευκρίνισε παράλληλα πως δεν διατηρεί φιλική σχέση με τον σκηνοθέτη, αναφέροντας πως ο Γιάννης Σμαραγδής υπήρξε συνεργάτης του στο παρελθόν.
Σε ανάλογο ύφος κινήθηκε και η γραπτή τοποθέτηση του καλλιτέχνη στο MEGA, όπου υπογράμμισε: «Έκανα χιούμορ και μόνο χιούμορ, αλλά προφανώς ζούμε σε μια χώρα που το χιούμορ πεθαίνει και μάλλον πεθαίνει και η χώρα, όπως φαίνεται». Ο Δημήτρης Πιατάς κατέληξε λέγοντας: «Υπάρχουν πολύ καίρια θέματα για να επιλυθούν, είμαι ένας σοβαρός κωμικός και απορώ πώς αυτό που είπα παρεξηγήθηκε σε τέτοιο βαθμό. Είμαι σίγουρος ότι αν ζούσαν ο Σωτήρης Μουστάκας και ο Στάθης Ψάλτης, εξαιρετικοί ηθοποιοί και οι δύο, και άκουγαν το αστείο μου, θα γελούσαν με την ψυχή τους».