Ενημέρωση με ένα κλικ

Νοσηλεία στο «Αττικόν»: Η πορεία της υγείας της Μάρως Κοντού μετά το ατύχημα

Συντηρητική αγωγή και στενή παρακολούθηση για την αγαπημένη ηθοποιό που παραμένει στο νοσοκομείο για ένατη ημέρα.

Η Μάρω Κοντού παραμένει για ένατη διαδοχική ημέρα στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν», υπό τη συνεχή επίβλεψη της ιατρικής ομάδας. Η εισαγωγή της στο ίδρυμα κατέστη αναγκαία μετά από ατύχημα που σημειώθηκε στην οικία της, το οποίο της προκάλεσε κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.

Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης στην εκπομπή «Το Πρωινό», η κατάσταση της υγείας της ηθοποιού επαναξιολογείται σε καθημερινή βάση από τους θεράποντες ιατρούς. «Δεν είναι στη ΜΕΘ, βρίσκεται στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της για να καθορίσουν τα επόμενα βήματα. Η αγαπημένη μας ηθοποιός ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή και, προς το παρόν, δεν υπάρχει ορίζοντας για εξιτήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η θεραπευτική προσέγγιση για τα τραύματά της παραμένει συντηρητική, καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια χειρουργική επέμβαση. Παράλληλα, για τη διασφάλιση της ανάρρωσής της, έχει ζητηθεί ο περιορισμός των επισκεπτών, ώστε να διατηρηθεί το απαραίτητο κλίμα ηρεμίας. «Έχουμε ενημερωθεί ότι την επισκέπτονται μόνο λίγα άτομα από το στενό της περιβάλλον», πρόσθεσε ο Τάσος Τεργιάκης.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com