Σίδνεϊ: Νεαροί ξυλοκόπησαν επιβάτη τρένου επειδή τους ζήτησε να χαμηλώσουν τη μουσική
Βίαιο περιστατικό με ομάδα που κατανάλωνε αλκοόλ μέσα σε συρμό, την ώρα που οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούσαν έντρομοι.
Ένα σοκαριστικό περιστατικό βίας σημειώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο σε τρένο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όταν ομάδα νεαρών επιτέθηκε βάναυσα σε έναν επιβάτη. Το άγριο επεισόδιο ξεκίνησε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν ο άνδρας τόλμησε να ζητήσει ευγενικά από την παρέα των νεαρών να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής τους.
Σύμφωνα με μαρτυρίες από αυτόπτες μάρτυρες, οι δράστες κατανάλωναν βότκα κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αγνοώντας τους κανόνες ευγένειας και ασφάλειας. Το περιστατικό καταγράφηκε σε βίντεο, όπου διακρίνονται οι νεαροί να γρονθοκοπούν το θύμα, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες, σοκαρισμένοι από την επίθεση, παρακολουθούν χωρίς να παρεμβαίνουν.
Μετά τη δημοσιοποίηση του υλικού και τη διαφυγή των δραστών, οι αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους. Η διαχειρίστρια εταιρεία των συγκοινωνιών εξέδωσε ανακοίνωση, τονίζοντας πως δεν υπάρχει καμία ανοχή σε φαινόμενα βίας και πως η ασφάλεια των επιβατών αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητά της, δεσμευόμενη για την πλήρη συνεργασία της με την αστυνομία. Το θέμα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς χρήστες να καταδικάζουν την παθητική στάση των υπολοίπων και να εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τη συμπεριφορά της νεολαίας και την ευθύνη των γονέων.