Ο Αλέσιο Λίσι υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και ξεκινά προπονήσεις
Ο 40χρονος τεχνικός έδωσε τα χέρια με τη διοίκηση και πραγματοποιεί σήμερα την πρώτη του συγκέντρωση στην Τούμπα.
Η εποχή του Αλέσιο Λίσι στον ΠΑΟΚ ξεκινά και επίσημα, καθώς ο 40χρονος προπονητής επικύρωσε τη συνεργασία του με την ομάδα, υπογράφοντας διετές συμβόλαιο. Μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας, αναμένεται πλέον μόνο η τυπική ανακοίνωση από την ΠΑΕ για να επισημοποιηθεί η νέα σελίδα στον πάγκο του «Δικεφάλου».
Ο Ιταλός τεχνικός έφτασε στη Θεσσαλονίκη το βράδυ της Κυριακής και είχε ήδη δείπνο εργασίας με τους Λέο Μάτος και Αντρέ Βιεϊρίνια, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους στενότερους συνεργάτες του στο τεχνικό επιτελείο. Το πρωί ολοκληρώθηκαν οι τυπικές διαδικασίες, ενώ ο Λίσι συνοδευόταν από ένα μέλος της ομάδας που θα τον πλαισιώσει. Το πρόγραμμα της ημέρας κορυφώνεται στις 18:30, οπότε και ο νέος προπονητής θα συναντήσει για πρώτη φορά τους παίκτες του στην Τούμπα, στο πλαίσιο της πρώτης συγκέντρωσης της χρονιάς.