Προειδοποίηση Γκαλιμπάφ προς τον Trump: «Οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να απαντήσουν»
Σε υψηλούς τόνους η απάντηση της Τεχεράνης στις απειλές της Ουάσινγκτον, με τον πρόεδρο του ιρανικού Κοινοβουλίου να διαμηνύει πως το Ιράν δεν κάμπτεται από τις πιέσεις.
Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους απάντησε το Ιράν στις πρόσφατες απειλές που εξαπέλυσε ο Ντόναλντ Τραμπ, με τον πρόεδρο του ιρανικού Κοινοβουλίου, Μοχαμάντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ, να στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς την Ουάσινγκτον. Ο επικεφαλής των Ιρανών διαπραγματευτών διεμήνυσε ότι η Τεχεράνη παραμένει ανεπηρέαστη από τους εκφοβισμούς, υπογραμμίζοντας ότι η χώρα είναι απόλυτα προετοιμασμένη να αντιδράσει σε οποιαδήποτε πρόκληση.
Μέσω της πλατφόρμας X, ο Μοχαμάντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες για απόγνωση, επισημαίνοντας ότι οι πιέσεις τους δεν έχουν αποφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. «Αν οι απειλές τους είχαν αποτέλεσμα, δεν θα βρίσκονταν στο σημείο απελπισίας που παρατηρούμε σήμερα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ιρανός αξιωματούχος.
Η ρητορική του Γκαλιμπάφ κλιμακώθηκε περαιτέρω με μια αυστηρή προειδοποίηση προς την αμερικανική ηγεσία, καλώντας τον Ντόναλντ Τραμπ να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός με τις δηλώσεις του. «Οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να απαντήσουν με διαφορετικό τρόπο. Ό,τι κι αν λένε, εμείς είμαστε εκείνοι που θα δράσουμε», τόνισε με έμφαση.
Η νέα αυτή τοποθέτηση καταγράφεται σε μια περίοδο όπου η ένταση μεταξύ Τεχεράνης και Ουάσινγκτον κλιμακώνεται, παρά τις παράλληλες προσπάθειες διεθνών διαμεσολαβητών για την αποκλιμάκωση της κρίσης στη Μέση Ανατολή. Οι δημόσιες αντεγκλήσεις επιβεβαιώνουν ότι η αντιπαράθεση παραμένει σε οριακό σημείο, με τις δύο πλευρές να μην υποχωρούν από τις αρχικές τους θέσεις.