Η Μαρία Παππά, η Ελληνίδα αεροσυνοδός που χάθηκε στο τραγικό δυστύχημα κοντά στην Άγκυρα
Συνάδελφοι και φίλοι μιλούν με συγκίνηση για την 42χρονη, την πολυετή εμπειρία της και το πάθος της για τα ταξίδια, λίγο πριν την μοιραία πτήση.
Στο άκουσμα της είδησης για τη συντριβή του Falcon 50 νότια της Άγκυρας, που στοίχισε τη ζωή σε πλήρωμα και επιβάτες, ένα βαρύ πένθος σκέπασε την κοινότητα των αερομεταφορών. Η 42χρονη Ελληνίδα αεροσυνοδός, Μαρία Παππά, βρήκε τραγικό και πρόωρο τέλος, βυθίζοντας σε θλίψη όσους την γνώριζαν.
«Είχα μιλήσει μαζί της και πολύ πρόσφατα. […] Όλοι οι συνάδελφοι έχουν σοκαριστεί», δήλωσε στο newsit.gr φίλος της άτυχης γυναίκας, αποτυπώνοντας την έκπληξη και τον πόνο που προκάλεσε η είδηση.
Η Μαρία Παππά δεν ήταν απλώς μια αεροσυνοδός. Ήταν πιστοποιημένη instructor, προϊσταμένη καμπίνας, με εξειδίκευση σε VVIP πτήσεις, όπως δήλωνε το επαγγελματικό της προφίλ στο LinkedIn. Με χιλιάδες ώρες πτήσης σε διάφορες αεροπορικές εταιρίες, η 42χρονη μοιραζόταν συχνά στιγμές από την απαιτητική, αλλά και γεμάτη εικόνες, ζωή της στους αιθέρες.
Το πάθος της για τα ταξίδια την οδήγησε στους ουρανούς, αν και αρχικά είχε αποκτήσει δίπλωμα κομμωτικής από τη ΣΕΛΕΤΕ. Αφού εργάστηκε σκληρά, ξεκινώντας από την ασφάλεια των αεροδρομίων, κατάφερε να πραγματοποιήσει το όνειρό της.
Πρόσφατα, είχε αποφασίσει να μετακινηθεί από τα μεγάλα αεροσκάφη σε εταιρεία που διαχειριζόταν lear jet για VIP επιβάτες. Σύμφωνα με τον σύντροφό της, μόλις τρεις μήνες πριν, είχε ξεκινήσει να εργάζεται για την εταιρεία του μοιραίου Falcon. «Ήταν η πρώτη της πτήση στην εταιρεία. Πετούσε 19 χρόνια, ήταν έμπειρη», ανέφερε ο σύντροφός της στο in.gr.
Παράλληλα, οι τουρκικές αρχές διεξάγουν εξονυχιστικές έρευνες για να διαπιστώσουν τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας. Η διαδικασία περιλαμβάνει τον εντοπισμό όλων των συντριμμιών, την εξέταση του αξιόπλοου του αεροσκάφους, καθώς και τοξικολογικές εξετάσεις στις σορούς των θυμάτων. Στο πλαίσιο της έρευνας, εξετάζεται το οπτικό υλικό από τις κάμερες του αεροδρομίου Εσένμπογα της Άγκυρας, καθώς και το ηχητικό υλικό από την επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου. Σύμφωνα με τουρκικά μέσα, ο πιλότος, στα κρίσιμα τελευταία λεπτά πριν τη συντριβή, παρέμεινε ψύχραιμος, προσπαθώντας να σώσει το αεροσκάφος.

