Ενημέρωση με ένα κλικ

Αλέξης Τσίπρας vs Φώφη Γεννηματά: Διάψευση από τον Μανώλη Όθωνα για διάλογο του 2015

Ο διευθυντής του γραφείου της Φώφης Γεννηματά διαψεύδει τους ισχυρισμούς του Αλέξη Τσίπρα περί συνομιλίας τους μετά τις εκλογές του 2015.

Ο Μανώλης Όθωνας, διευθυντής του γραφείου της Φώφης Γεννηματά, διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του Αλέξη Τσίπρα σχετικά με έναν διάλογο που φέρεται να είχαν οι δυο πολιτικοί το βράδυ των εκλογών του Σεπτεμβρίου 2015. Ο κ. Όθωνας, μέσω ανάρτησής του, τόνισε ότι οι αναφορές του κ. Τσίπρα «δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα».

Στο βιβλίο του, ο κ. Τσίπρας περιγράφει μια συνομιλία με την Φώφη Γεννηματά, η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί μετά τις εκλογές του 2015. Σύμφωνα με την εκδοχή του κ. Τσίπρα, η κ. Γεννηματά διερεύνησε το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας, αλλά απέρριψε τη συμμετοχή σε μια κυβέρνηση με τους Ανεξάρτητους Έλληνες (ΑΝΕΛ).

Ο κ. Όθωνας, ο οποίος ήταν παρών κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, χαρακτήρισε τον ισχυρισμό αυτό ως «μεγάλο ψέμα». «Στο τυπικό τηλέφωνο των συγχαρητηρίων της Φώφης στον κ. Τσίπρα, για κακή τύχη του rebranding, ήμουν εκεί. Καμία τέτοια νύξη δεν υπήρξε», δήλωσε. Πρόσθεσε δε, ότι ακόμα και αν είχε υπάρξει πρόταση για «προοδευτική» κυβέρνηση, η Φώφη Γεννηματά θα απαντούσε «όχι» στη συνεργασία με τους ΑΝΕΛ, κάτι που αποτελούσε αδιαπραγμάτευτη πολιτική θέση και όχι «πρόσχημα». Αντιθέτως, υπογράμμισε ότι η επιλογή του κ. Καμμένου ως κυβερνητικού εταίρου το 2015 ήταν πολιτική επιλογή του κ. Τσίπρα.

Επιπλέον, ο κ. Όθωνας διέψευσε και τον ισχυρισμό του κ. Τσίπρα ότι συζητήθηκε στο περιθώριο συνάντησης στο Μέγαρο Μαξίμου ο σχεδιασμός για αλλαγή του εκλογικού νόμου, με την κ. Γεννηματά αρχικά να μην είναι αρνητική, αλλά αργότερα να αλλάζει γνώμη. «Ούτε αυτό σύμφωνα με την γνώση που εκ του ρόλου μου τότε είχα, είναι αλήθεια», σημείωσε. Τόνισε πως η πρόταση για αναλογικό εκλογικό νόμο κατατέθηκε από το ΠΑΣΟΚ θεσμικά και δημόσια στη Βουλή, ενώ ο κ. Τσίπρας «είχε κλειστά αυτιά και μάτια».

Ο κ. Όθωνας αναρωτήθηκε, τέλος, τι είδους «rebranding» βασίζεται στο να «βάζει λόγια στο στόμα ενός ανθρώπου που δεν μπορεί πια να απαντήσει και να υπερασπιστεί την αλήθεια». Κατέληξε λέγοντας ότι το βιβλίο είναι «καλοδιάβαστο», αλλά υπενθύμισε στον συγγραφέα ότι στα ιστορικά μυθιστορήματα, όταν χρησιμοποιούνται στοιχεία μυθοπλασίας, αυτό πρέπει να αναφέρεται ρητά στο προοίμιο.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com