Ηλιάνα Μαυρομάτη: Ο έρωτας, το δράμα και οι προκλήσεις της τηλεόρασης
Η πρωταγωνίστρια της νέας σειράς του MEGA "Μια νύχτα μόνο" μιλάει για τους ρόλους, τις προσωπικές της εμπειρίες και τη σύγχρονη τηλεοπτική πραγματικότητα.
Ηλιάνα Μαυρομάτη, πρωταγωνίστρια της νέας σειράς του MEGA «Μια νύχτα μόνο», παραχώρησε συνέντευξη στη Διονυσία Μαρίνου για τα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο», όπου μοιράστηκε τις σκέψεις της για τη μυθοπλασία, τις προσωπικές της στιγμές και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η τηλεόραση.
Στην ερώτηση για το θέμα της σειράς που πιστεύει ότι αγγίζει περισσότερο τη σύγχρονη εποχή, η ηθοποιός εστιάζει στον μεγάλο, μοιραίο έρωτα, ένα διαχρονικό στοιχείο που κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον του κοινού. Επιπλέον, αναφέρεται στο πρόβλημα υγείας ενός παιδιού, τονίζοντας πώς η ηρωίδα, Αρετή, μάχεται για να το αντιμετωπίσει σε ψυχολογικό, συναισθηματικό και οικονομικό επίπεδο, αντιμετωπίζοντας αδιέξοδα και αναγκαστικές επιλογές. «Το θέμα του παιδιού είναι πυρηνικό στο πώς επιδρά στον θεατή», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείσα αν υπήρξε στη ζωή της μια νύχτα που την άλλαξε ριζικά, η Μαυρομάτη απαντά ότι όλες οι σημαντικές συναντήσεις τη έχουν μετακινήσει βαθιά. Αν και δεν μπορεί να προσδιορίσει αν αυτό συνέβη μέσα σε μία μόνο νύχτα, πιστεύει ακράδαντα ότι ο έρωτας και οι καθοριστικές γνωριμίες διαμορφώνουν την πορεία ενός ανθρώπου.
Σχετικά με την τάση της τηλεόρασης για πιο σκοτεινές, ατμοσφαιρικές σειρές, παρατηρεί πως ενώ πέρυσι κυριαρχούσαν τα δράματα, φέτος παρατηρείται μια στροφή προς τις κωμωδίες. Εκτιμά ότι το κοινό αναζητά πιο ανάλαφρες ιστορίες, αν και οι δραματικές σειρές διατηρούν πάντα το φανατικό τους κοινό. Δυσκολεύεται να πει αν αυτό συνδέεται με την εποχή ή αν το δράμα γενικότερα προσελκύει ευκολότερα το κοινό, τονίζοντας πόσο δύσκολο είναι να πετύχει μια κωμωδία.
Όσον αφορά τις μεγαλύτερες προκλήσεις για μια ηθοποιό στην τηλεόραση σήμερα, η Ηλιάνα Μαυρομάτη επισημαίνει την ανάγκη να αντιμετωπίσει τους γρήγορους ρυθμούς παραγωγής, να διατηρήσει την ποιότητα της δουλειάς της και να παραμείνει δημιουργική. Επίσης, τονίζει τη σημασία του να δοκιμάζει νέα πράγματα, να αποφεύγει την τυποποίηση και να αντέχει, ειδικά όταν συνδυάζει την τηλεόραση με το θέατρο.