Χάρης Βαφειάς: Αποκαλύψεις για την καριέρα του, ναρκέμπορους και το μυστήριο του Τριγώνου των Βερμούδων
Ο γνωστός εφοπλιστής μίλησε στον Φάνη Λαμπρόπουλο για αναπάντεχες στιγμές, επικίνδυνες αποστολές και τις αλήθειες πίσω από το "Dragons' Den".
Σε μια ειλικρινή και αποκαλυπτική συζήτηση με τον Φάνη Λαμπρόπουλο στον ΣΚΑΪ, ο Χάρης Βαφειάς, γνωστός και ως “Χάρι Πότερ” της ναυτιλίας, μοιράστηκε άγνωστες πτυχές της πορείας του. Το παρατσούκλι, όπως εξήγησε, του δόθηκε λόγω της νεαρής ηλικίας του όταν πήρε την τολμηρή απόφαση να ταξιδέψει στην Αμερική για να αντλήσει κεφάλαια, σε συνδυασμό με την ομοιότητα του ονόματός του με τον διάσημο μάγο.
Ο εφοπλιστής θυμήθηκε την περίοδο που, σε ηλικία μόλις 17 ετών, στάλθηκε για μπάρκο από τον πατέρα του. Οι συνθήκες ήταν σκληρές: δέκα μέρες στη θάλασσα χωρίς να μπορούν να βρουν λιμάνι, χωρίς κινητό ή ίντερνετ. Η διασκέδαση περιοριζόταν σε μια συλλογή βιντεοκασетών και μια εσωτερική μπασκέτα, ενώ ο ίδιος κοιμόταν σε ένα λιτό μονόκλινο, με κρεβάτια που θύμιζαν βρεφικά για λόγους ασφαλείας από τα κύματα.
Μια από τις πιο σοκαριστικές εμπειρίες που μοιράστηκε ο κ. Βαφειάς αφορούσε περιστατικό ναρκέμπορων στο Μεξικό. Ένα πλοίο της εταιρείας του, κατά τη φόρτωση στο Μεξικό πριν τον απόπλου για την Αμερική, βρέθηκε στο στόχαστρο. Δύτες εντόπισαν ναρκωτικά κολλημένα κάτω από το κύτος. Παρά την παράδοση των ουσιών στις Αρχές, το πλοίο συνελήφθη για τέσσερις μήνες, με τον κίνδυνο ο καπετάνιος να εμπλέκεται, οδηγώντας σε τεράστιες οικονομικές απώλειες.
Ο Χάρης Βαφειάς σχολίασε επίσης την εμπειρία του στο “Dragons’ Den”, διευκρινίζοντας ότι η πίεση βαραίνει τους επιχειρηματίες που παρουσιάζουν τις ιδέες τους, όχι τους επενδυτές. Όσον αφορά την οικονομική πτυχή, ανέφερε ότι η εκπομπή βασίζεται στην προοπτική κερδοφορίας από πιθανές επενδύσεις.
Τέλος, ο εφοπλιστής αναφέρθηκε στο μυστηριώδες Τρίγωνο των Βερμούδων, μια περιοχή που τροφοδοτεί αμέτρητους μύθους. Παρόλο που δεν έχει ταξιδέψει προσωπικά εκεί, έχει ακούσει ιστορίες από ναυτικούς του δικού του στόλου. Εξήγησε ότι τα ατυχήματα οφείλονται κυρίως σε δυσλειτουργίες των μηχανημάτων, όπου οι μετρήσεις της απόστασης από τη στεριά γίνονται ανακριβείς, θέτοντας σε κίνδυνο τα πλοία, παρά σε εξωγήινες παρεμβάσεις.