ΠΕΙΡΑΪΚΗ: Επανακυκλοφορεί η αυθεντική μπύρα του Πειραιά
Διατηρώντας την ίδια χαρακτηριστική συνταγή και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που την ανέδειξε.
Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) πραγματοποίησε με επιτυχία εκδήλωση στον Όρμο της Αφροδίτης, στον Πειραιά, για να παρουσιάσει την επανέναρξη κυκλοφορίας της ιστορικής μπίρας «Πειραϊκή». Η νέα αυτή προσπάθεια της εταιρείας ενισχύει τον ρόλο της στην εγχώρια αγορά μπύρας, αναδεικνύοντας, σύμφωνα με τα στελέχη της, τη δέσμευση της ΕΖΑ για καινοτομία και ανάπτυξη με επίκεντρο την ποιότητα.
Περίοπτη θέση στην αγορά του Πειραιά διεκδικεί η εμβληματική μπύρα Πειραϊκή κι ενώ συμπληρώνονται τέσσερις μήνες από τη δυναμική επανακυκλοφορία της, με την υπογραφή της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης.
Η ΕΖΑ απέκτησε το εμπορικό σήμα της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας το 2024 μετά από πλειστηριασμό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΖΑ, κ. Νικήτας Ασπιώτης, ανέφερε ότι «Θέλουμε η Πειραϊκή να γίνει η πρώτη μπύρα του Πειραιά», διατίθεται ήδη από τον Μάρτιο, αποκλειστικά στην αγορά του Πειραιά, τόσο στα σημεία HoReCa όσο και στα τοπικά καταστήματα Σκλαβενίτης.
Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού κρίνεται ως ιδιαίτερα ενθαρρυντική, ενώ στόχος της εταιρείας παραμένει η εδραίωση της «Πειραϊκής» ως της μπίρας που χαρακτηρίζει τον Πειραιά. Η στρατηγική ανάπτυξης περιλαμβάνει τη σταδιακή διάθεση του προϊόντος και στον Αργοσαρωνικό.
Ταυτόχρονα, δεν απέκλεισε και την κυκλοφορία της σε κάποια σημεία του Αργοσαρωνικού, εξηγώντας ωστόσο ταυτόχρονα πως για την ώρα η ΕΖΑ δεν εξετάζει το ενδεχόμενο επέκτασης της Πειραϊκής εκτός των συνόρων του Πειραιά και δη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη κ.α.
Η Πειραϊκή γεννήθηκε στη Δραπετσώνα και είναι μια μπύρα αργής ωρίμανσης με έντονα τοπικό χαρακτήρα. Η συνταγή της είναι ένα καλά φυλαγμένο μυστικό με 5% αλκοόλ, δημιουργημένο για να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη δροσιστική γεύση και τη διακριτική πικράδα. Είναι η μπύρα όπως παλιά, πιστή στην παράδοση και σεβασμό στα ποιοτικά υλικά και την τέχνη της ζυθοποιίας.
Κληθείς να περιγράψει την εικόνα που παρουσιάζει σήμερα η αγορά της μπύρας στην Ελλάδα, ο κ. Ασπιώτης εξήγησε ότι κινείται πτωτικά, καταγράφοντας υποχώρηση τζίρου έως και 6% στο εξάμηνο του 2025 έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, καθώς δεν ευνόησαν οι καιρικές συνθήκες, αλλά κι ενώ συντηρείται ένα κλίμα ακρίβειας στην εστίαση.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΖΑ, η αγορά HORECA μετρά απώλειες έως και 9%.
Ωστόσο και κόντρα στην πτωτική τάση, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης «τρέχει» με ανάπτυξη 7% στο εξάμηνο.
Για τη συνέχεια, δε, ο κ. Ασπιώτης εμφανίζεται αισιόδοξος, κάνοντας λόγο για έναν πολύ καλό Ιούνιο που μπορεί να δώσει ισχυρή ώθηση για τη συνέχεια, με ώθηση από τον τουρισμό. «Ποντάρουμε σε ένα πολύ καλό τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ενώ κρίσιμος θα είναι και ο Οκτώβριος», σημείωσε, υπενθυμίζοντας πως η κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα συνδέεται πολύ με την ψυχολογία.
Με το βλέμμα πάντοτε στην τουριστική σεζόν, ανακοίνωσε μόλις τον περασμένο μήνα την έναρξη της στρατηγικής της συνεργασίας για την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα της ιστορικής ιταλικής ζυθοποιίας Menabrea.
Πιστή στην αποστολή της να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μπύρες υψηλής ποιότητας, η ΕΖΑ εμπλουτίζει το διεθνές της portfolio με την La 150° Bionda, την εμβληματική premium lager της Menabrea, με ισορροπημένη γεύση και περιεκτικότητα 4,8% σε αλκοόλ. Ζυθοποιεία με φυσικό αλπικό νερό και εκλεκτές πρώτες ύλες, ακολουθώντας μια παραδοσιακή συνταγή που αντανακλά τη ζυθοποιητική δεξιοτεχνία πέντε γενεών.
Νωρίτερα και δη στις αρχές του 2025, η εταιρεία προχώρησε στη διάθεση επιπλέον καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προτιμήσεις των καταναλωτών. Τα νέα προϊόντα είναι η Pils Hellas Radler 2%, η Pils Hellas 0,0% και η A Toda Madre που ήρθαν να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιό της, προσφέροντας περισσότερες επιλογές με έμφαση στην ποιότητα, τη γεύση και τη διαφοροποίηση.
Όπως επιβεβαιώνεται και από τα νέα προϊόντα, η επένδυση στην κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ αποτελεί βασικό πυλώνα της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας, καθώς πρόκειται για μια κατηγορία που καταγράφει υγιή ανάπτυξη.Στην κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ η ΕΖΑ καταγράφει σημαντική ανάπτυξη, ενώ το συνολικό μερίδιο αυτής της κατηγορίας στο σύνολο της αγοράς ανέρχεται κοντά στο 3%.
Υπενθυμίζεται, μάλιστα, ότι πλέον η ΕΖΑ διαθέτει μια μοναδική γραμμή παραγωγής σε όλη την Ελλάδα, η οποία παρασκευάζει μια ολοκληρωμένη μπύρα και αφαιρεί στη συνέχεια την αλκοόλη.
Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ιδρύθηκε το 1989 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ανεξάρτητη ελληνική ζυθοποιία, η οποία εξελίχθηκε δυναμικά την τελευταία δεκαετία. Σήμερα, παράγει τις μπύρες EZA Lager, EZA Pilsener, EZA Alcohol Free, PILS Hellaw, Odyssey Red, Odyssey Dark, Odyssey White.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις