Πάτρα: Η ζωγραφιά “γρίφος” της Τζωρτζίνας – Τι φοβόταν η 9χρονη
Δεν έχουν τέλος οι εξελίξεις στο θρίλερ τις Πάτρας, με τις αρχές να βάζουν στο μικροσκόπιο ακόμα και τις ζωγραφιές της 9χρονης Τζωρτζίνας. Στο επίκεντρο έχει μπει μια ζωγραφιά που βρήκαν οι έξι αστυνομικοί κατά τη διάρκεια της έρευνας στο σπίτι της οικογένειας Δασκαλάκη. Η ζωγραφιά που βρισκόταν στο παιδικό υπνοδωμάτιο πάνω στο γραφείο, είχε τη φράση των οκτώ λέξεων που είχε γράψει η Τζωρτζίνα. «Η μαμά μου σήμερα έβγαλε ένα τεράστιο ουρλιαχτό», έγραφε η ζωγραφιά της 9χρονης. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η μόνη ζωγραφιά της Τζωρτζίνας που περιγράφει τη μητέρα της και την ψυχολογική της κατάσταση.
Αυτό που καλείται τώρα να διερευνήσει η παιδοψυχολόγος είναι αν μέσα από αυτή τη ζωγραφιά και κυρίως τις λέξεις που χρησιμοποίησε η Τζωρτζίνα γράφοντας με κεφαλαία γράμματα αποτυπώνουν φόβο του παιδιού απέναντι σε κάτι.
Στην εντολή περιγράφεται ακριβώς «να εκτιμήσει εάν το ανήλικο θύμα ήθελε να επικοινωνήσει με τον εξωτερικό κόσμο οτιδήποτε δεν μπορούσε να εκφράσει είτε από φόβο είτε λόγω της αδυναμίας του συνεπεία της ανηλικότητας η οποία το καθιστούσε ευάλωτο στο στενό οικογενειακό περιβάλλον του και τον κοινωνικό περίγυρό του».
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν άλλες δύο ζωγραφιές του παιδιού που κατασχέθηκαν από το πλαϊνό τοίχωμα του ψυγείου. Πρόκειται για μια ζωγραφιά με τις λέξεις «στη μαμά που πετάει χρόνια πολλά σε ευχαριστώ για όλα και είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου». Σε αυτή τη ζωγραφιά υπάρχει μία καρδούλα και μέσα σε αυτή είναι δύο παιδάκια όπου το ένα είναι άγγελος ενώ σε άλλο μέρος της ζωγραφιάς είναι είναι τέσσερις άνθρωποι και στο κέντρο υπάρχει η φράση «Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ». Η άλλη ζωγραφιά απεικονίζει ένα παιδί να κάνει κούνια σε δέντρο ενώ έχει κάνει το ουράνιο τόξο, ουρανό, ήλιο, και συννεφα με βροχή γράφοντας «Για όλους εσάς».
Η 18η ανακρίτρια διορίζει παιδοψυχολόγο καθώς «είναι πολύ πιθανό να εισφέρουν σημαντικά στοιχεία για την υπόθεση και την εξακρίβωση της αλήθειας καθώς η εμπειρία έχει δείξει ότι τα παιδιά εκφράζονται μέσω των ζωγραφιών τους και πολλές φορές περιγράφουν τα συναισθήμνατα ή τα βιώματά τους μέσω αυτών των ζωγραφιών».
Η παιδοψυχολόγος καλείται μέσα σε ένα διάστημα 2 μηνών να ολοκληρώσει την έκθεσή της και να παραδώσει τα στοιχεία που θα εντοπίσει.
Πότε δόθηκε κεταμίνη στην Τζωρτζίνα
Ο δικηγόρος της Ρούλας Πισπιρίγκου, αποκάλυψε ότι στον ιατρικό της φάκελο υπάρχει και σε προηγούμενες νοσηλείες και κυρίως στο νοσοκομείο του Ρίου. Η κεταμίνη δόθηκε πριν από μήνες στο παιδί και συγκεκριμένα στις 29 Ιανουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει σχέση με την θανατηφόρα δόση που χορηγήθηκε.
Το ερώτημα είναι αν η Ρούλα Πισπιρίγκου άκουσε για πρώτη φορά για την κεταμίνη στις 30 Μαρτίου ή τελικά τη γνώριζε από πριν δεδομένου ότι γνώριζε κάθε ουσία και κάθε φάρμακο που έπαιρνε το παιδί; Η ίδια επιμένει να μην ομολογεί και να τα ρίχνει στους γιατρούς.
Σούρας: «Απ’ όλες τις ζωγραφιές φαίνεται η “μαυρίλα” που υπήρχε μέσα στη Τζωρτζίνα»
Ο Δημήτρης Σούρας βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής «Τι Λες Τώρα!» μιλώντας για τις ζωγραφιές της 9χρονης Τζωρτζίνας και δίνοντας τη δική του εκτίμηση για τα όσα «κρύβονται» από πίσω.
Ο ψυχίατρος αναφερόμενος στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας, που έχουν τεθεί υπό εξέταση από ειδικό πραγματογνώμονα – παιδοψυχολόγο, είπε χαρακτηριστικά πως βλέποντας ο ίδιος τις ζωγραφιές αυτό που βλέπει είναι ένα παιδί που είχε «πάρα πολύ άγχος, πολύ φόβο και ένιωθε εγκατάλειψη».
«Απ’ όλες τις ζωγραφιές φαίνεται η “μαυρίλα” που υπήρχε μέσα του, η οποία δείχνει την απειλή που δεχόταν, η οποία δεν προερχόταν από εξωτερικό παράγοντα» πρόσθεσε.
Κάτι άλλο που γίνεται αντιληπτό από τις εικόνες είναι πως η Τζωρτζίνα είχε γνώση των θανάτων των αδερφών της και δείχνει «ένα παιδί βασανισμένο, φοβισμένο», επισήμανε ο κ. Σούρας.
Τόνισε πως η λέξη που «πλανάται» πάνω απ’ όλες τις ζωγραφιές της 9χρονης είναι η «απειλή».
«Κοιτάω στα μάτια τον Μάνο Δασκαλάκη και του λέω: “Τρία παιδιά σου πέθαναν και δεν κατάλαβες τίποτα, και το μόνο σου μέλημα είναι να πας να δίνεις συνεντεύξεις;”» δήλωσε συναισθηματικά φορτισμένος ο ψυχίατρος.
Ο κ. Σούρας είπε πως βλέπει τις φωτογραφίες των παιδιών και κλαίει και θυμώνει.
«Τα πάντα μιλάνε, εμείς δεν θέλουμε να τα δούμε. Εμείς κλείνουμε τα αυτιά μας, και τότε τα παιδιά ζωγραφίζουν» συμπλήρωσε.