Μόνο εδώ! Δείτε τον τιμοκατάλογος της Τούνη (pic)
Τεράστιος ντόρος έγινε με τα χρήματα που λαμβάνει η Ιωάννα Τούνη, από κάθε ανάρτηση που κάνει στο Instagram. O λογαριασμός της αριθμεί πάνω από 781.000 άτομα ποστ που κάνει, ανεβάζει τον τραπεζικό της λογαριασμό με… χιλιάδες ευρώ.
Μάλιστα η ίδια ανήρτησε αναλυτικά τον τιμοκατάλογο που έχει για τα post, τα stories και τα Giveaway δώρα και επεξηγεί με κάθε λεπτομέρεια πως γίνεται η κάθε ενέργεια.
Αναλυτικά:
«Για 1 post (φωτογραφία) στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram, καθώς και 1 story, το κόστος ανέρχεται στα 1.200 ευρώ. Η τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς swipe-up) είναι στα 350 ευρώ. Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο 24ωρο (όση και η διάρκεια που παραμένει online κάθε story στο Instagram). Η προσθήκη swipe-up κοστίζει 50 ευρώ, όπως και εκπτωτικού κωδικού».
Συνεχίζοντας την παρουσίαση των υπηρεσιών της, η Ιωάννα Τούνη αναφέρει ότι «όσον αφορά τον Διαγωνισμό, έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο -που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό- το κόστος ανέρχεται στα 5.000 ευρώ (+ΦΠΑ). Το πακέτο Giveaway περιέχει 1 post (φωτογραφία διαγωνισμού) καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά stories. Το Giveaway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο Instagram κατά 30.000-90.000 και η προτεινόμενη διάρκεια του διαγωνισμού είναι 2 εβδομάδες. Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας -μεγάλος- διαγωνισμός κάθε φορά, οπότε πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα τη συμφωνία ώστε να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία».
Επιδεικνύοντας το πόσο γνώστρια της δουλειά είναι η Ιωάννα Τούνη εξηγεί περαιτέρω ότι «συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού, οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σίγουρα, όμως, η συνολική αξία των επάθλων για τους νικητές θα πρέπει να ξεπερνά τα 3.000 ευρώ. Τέλος, για να φτάσουμε να διεξάγουμε έναν διαγωνισμό στο προφίλ μου, θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια stories ή post, ώστε η εταιρεία σας να είναι πιο οικεία στο κοινό μου».
Παράλληλα ενημερώνει τους πελάτες της ως influencer και επισημαίνει ότι «όποια και εάν επιλέξετε από τις 3 παραπάνω υπηρεσίες (post, story, giveaway) υπάρχει από την πλευρά σας η δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό -που θα ποστάρω η ίδια- στο Instagram ή στο Facebook της εταιρείας σας. Για οτιδήποτε άλλο, πχ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενες, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κ.λπ., θα πρέπει να το συζητήσουμε περαιτέρω, ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας», ενώ υπενθύμισε πως
«είμαι στη διάθεσή σας για να σας στείλω στατιστικά του λογαριασμού μου στο Instagram, ώστε να διαπιστώσετε και εσείς τη δυναμική της πιθανής συνεργασίας. Επίσης, να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά “δυνατά κανάλια” στο TikTok και το YouTube».