Ενημέρωση με ένα κλικ

7ο Travel Trade Athens: Η συνάντηση που προβάλλει την Αθήνα στην παγκόσμια τουριστική αγορά

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής βρέθηκε ο προορισμός της Αθήνας στις 19 και 20 Απριλίου, μέσω της διοργάνωσης του 7ου Travel Trade Athens.

Συνολικά 147 εκπρόσωποι από κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας συμμετείχαν φέτος διαδικτυακά στη διοργάνωση-θεσμό, που υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ).

Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών του Travel Trade, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την «επόμενη μέρα» της τουριστικής βιομηχανίας. Μέσω του Travel Trade, η ελληνική πρωτεύουσα «απευθύνθηκε» σε βασικές αγορές– στόχους από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία.

Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας.

Στο πλαίσιο του 7ου Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη, υβριδική συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο Πρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών κ. Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων κ. Tim Fairhust και η Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Μελίνα Δασκαλάκη.

Στην ομιλία του, ο κ. Κώστας Μπακογιάννης τόνισε, μεταξύ άλλων, τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, ειδικά σε μία περίοδο που οι επαγγελματίες του Τουρισμού αντιμετωπίζουν τις σκληρές επιπτώσεις της πανδημίας. Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πόλη, αποδεικνύοντας ότι η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει τον προορισμό στην ολότητά του.

«Για τον Δήμο των Αθηναίων, η καθημερινότητα της πόλης συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό. Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας. Άρα, δεν επενδύουμε στον τουρισμό για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την πόλη αλλά το αντίστροφο. Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Αθηναίων.

Διαβάστε περισσότερα στο dimosio.gr

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com