ΙΕΛΚΑ: Υπερδιπλασιάστηκαν το 2020 οι πωλήσεις των e- σούπερ μάρκετ
Ψήφο εμπιστοσύνης στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ δίνουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές εν μέσω πανδημίας, καθώς σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σούπερ μάρκετ online έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι 1-2% το 2019.
Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις του e-supermarkets υπερδιπλασιάστηκαν το 2020 αγγίζοντας τα 100 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την Convert Group, έναντι 46,7 εκατ. ευρώ το 2019.
Ωστόσο, εκτιμάται ότι η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη αν ληφθούν υπόψη και τα συνοικιακά καταστήματα κ.λπ. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το βασικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών αγορών, όπως αναγνωρίζεται από το ευρύ κοινό (ανεξάρτητα από το αν είναι αγοραστές μέσω ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ), είναι η ασφάλεια από τον κορονοϊό σε ποσοστό 40%.
Ακολουθεί η ευκολία των αγορών με 38%, η ταχύτητα αγορών με 23% και η αναζήτηση προσφορών με 22%. Μάλιστα, το γεγονός ότι 1 στους 4 καταναλωτές δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των online αγορών αποτελεί ένδειξη για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς. Ακόμα πιο σημαντικά ευρήματα όμως παρέχει η περαιτέρω ανάλυση στο εστιασμένο δείγμα όσων αποτελούν αγοραστές προϊόντων από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ.
Σε αυτή την περίπτωση, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών παραμένουν στην ίδια σειρά, αλλά με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά. Το 71% θεωρεί ότι παρέχουν ασφάλεια από τον κορονοϊό, το 63% την ευκολία των αγορών, το 41% ταχύτητα αγορών.
Διαβάστε περισσότερα στο dimosio.gr