Χαρίτσης: Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της ΝΔ περιγράφει το σχολείο του μέλλοντος με όρους του παρελθόντος
«Συντηρητική οπισθοδρόμηση που μοναδικό στόχο έχει την ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων και την αποδυνάμωση του δημόσιου σχολείου» χαρακτηρίζει σε τηλεοπτική δήλωσή του το «αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της Νέας Δημοκρατίας» ο βουλευτής Μεσσηνίας και εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, επικρίνοντας την κυβέρνηση ότι «έχει αποφασίσει να μην ακούσει τη φωνή των εκπαιδευτικών, τη γνώμη των ειδικών, την επιθυμία της κοινωνίας για ένα εκπαιδευτικό σύστημα σύγχρονο, δυναμικό, που θα έχει στο επίκεντρο του τις ίσες ευκαιρίες για όλους και όλες».
«Το εκπαιδευτικό όραμα της Νέας Δημοκρατίας εξαντλείται στην επαναφορά της διαγωγής, στην απαρχαιωμένη διδασκαλία, στην αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων. Περιγράφει ένα σχολείο-εξεταστικό κέντρο, με περισσότερους μαθητές ανά τάξη και την εμπέδωση πολλαπλών ταχυτήτων μεταξύ των σχολικών μονάδων», επισημαίνει ο ίδιος, διαμηνύοντας: ότι, «Το νομοσχέδιο της κυρίας Κεραμέως θα μείνει στα χαρτιά, κυρία Κεραμέως, δώσατε εξετάσεις και για μια ακόμα φορά αποτύχατε».
Ακολουθεί πλήρης η δήλωση:
«Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της Νέας Δημοκρατίας περιγράφει το σχολείο του μέλλοντος με όρους του παρελθόντος.
Συνιστά μία συντηρητική οπισθοδρόμηση που μοναδικό στόχο έχει την ενίσχυση των ιδιωτικών συμφερόντων και την αποδυνάμωση του δημόσιου σχολείου.
Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να μην ακούσει.
Να μην ακούσει τη φωνή των εκπαιδευτικών, τη γνώμη των ειδικών, την επιθυμία της κοινωνίας για ένα εκπαιδευτικό σύστημα σύγχρονο, δυναμικό, που θα έχει στο επίκεντρο του τις ίσες ευκαιρίες για όλους και όλες.
Το εκπαιδευτικό όραμα της Νέας Δημοκρατίας εξαντλείται στην επαναφορά της διαγωγής, στην απαρχαιωμένη διδασκαλία, στην αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων. Περιγράφει ένα σχολείο-εξεταστικό κέντρο, με περισσότερους μαθητές ανά τάξη και την εμπέδωση πολλαπλών ταχυτήτων μεταξύ των σχολικών μονάδων.
Το νομοσχέδιο της κυρίας Κεραμέως θα μείνει στα χαρτιά.
Πλήρως απομονωμένη από την εκπαιδευτική κοινότητα και από όλες τις πολιτικές δυνάμεις στη Βουλή, η κυβέρνηση βρίσκεται σε κραυγαλέα αναντιστοιχία με τις ανάγκες του σύγχρονου σχολείου και την κοινωνική απαίτηση για αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος.
Για να το πούμε στη μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει η υπουργός, ‘κυρία Κεραμέως, δώσατε εξετάσεις και για μια ακόμα φορά αποτύχατε’».