Δείτε όσα πρέπει να ξέρετε για την εκτύπωση των διαφημιστικών φυλλαδίων
Τα διαφημιστικά φυλλάδια και οι κατάλογοι επιχειρήσεων είναι απ’ τους πιο συνηθισμένους και αποτελεσματικούς τρόπους που χρησιμοποιούν οι εταιρείες με στόχο να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες.
Για να είναι όμως πραγματικά χρήσιμα αυτά τα εργαλεία στο κοινό, πρέπει να παρουσιάζονται με το κατάλληλο τρόπο. Επομένως, η εκτύπωση φυλλαδίων και καταλόγων είναι καίριας σημασίας.
Πριν δούμε όμως τι ακριβώς πρέπει να προσέξει μία επιχείρηση κατά την εκτύπωση των διαφημιστικών της φυλλαδίων, πάμε να επισημάνουμε τι ρόλο έχει το κάθε έντυπο ξεχωριστά και για ποιους σκοπούς το επιλέγουμε.
Τι είναι το διαφημιστικό φυλλάδιο;
Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι αναμφίβολα ο βασιλιάς των έντυπων εργαλείων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και αυτό γιατί είναι φθηνά στην παραγωγή και στη διανομή.
Τα φυλλάδια κυκλοφορούν σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και περιέχουν βασικές πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.
Επίσης μπορεί να αναφέρονται σε μία έκτακτη προσφορά ή κάτι που η επιχείρηση θέλει να επικοινωνήσει μία δεδομένη περίοδο. Γενικά ο χαρακτήρας των φυλλαδίων είναι συγκεκριμένος και αφορά μικρό χρονικό διάστημα.
Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις των διαφημιστικών φυλλαδίων είναι Α6, Α5, Α4 και Α3, ενώ ο τύπος τους ποικίλει. Μπορούν να είναι απλά μονοσέλιδα διαφημιστικά φυλλάδια (flyers), δίπτυχα, τρίπτυχα ή και τετράπτυχα.
Τι θα πρέπει να προσέξετε κατά την εκτύπωση των διαφημιστικών φυλλαδίων;
Όλα έχουν να κάνουν με το budgetκαι το σκοπό του κάθε φυλλαδίου.
Ανάλογα με το ποσό που μπορείτε να διαθέσετε θα πρέπει να αποφασίσετε αν το διαφημιστικό σας φυλλάδιο θα είναι έγχρωμο ή ασπρόμαυρο, αν θα είναι 1 σελίδας ή παραπάνω, αν θα έχει κάποια ματ υφή ή θα είναι γυαλιστερό. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν προτού εκτυπώσετε το φυλλάδιο όπως το θέλετε.
Αν το φυλλάδιο αφορά κάποια διαφημιστική ενέργεια για πολύ μικρό χρονικό διάστημα, είναι κρίμα να ξοδέψετε ιδιαίτερα μεγάλα ποσά για την εκτύπωση. Αντιθέτως, αν έχετε σκοπό τα διαφημιστικά αυτά φυλλάδια να κυκλοφορούν για αρκετό καιρό, τότε ίσως θα πρέπει να βάλετε λίγα παραπάνω χρήματα ώστε το αποτέλεσμα να είναι πιο εντυπωσιακό.
Τι είναι ο διαφημιστικός κατάλογος;
Σε αντίθεση με το διαφημιστικό φυλλάδιο, ο διαφημιστικός κατάλογος είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ με μακροχρόνια διάρκεια.
Αυτός περιλαμβάνει αναλυτικά το σύνολο ων προϊόντων ή των υπηρεσιών της κάθε επιχείρησης. Γι’ αυτό θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό, καθώς τα λάθη εδώ δε συγχωρούνται.
Τι θα πρέπει να προσέξετε κατά την εκτύπωση των διαφημιστικών καταλόγων;
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, ένα διαφημιστικός κατάλογος μπορεί να αποτελέσει τη συνολική εικόνα της εταιρείας και να μοιράζεται χρόνια. Επομένως, ο προϋπολογισμός που θα γίνει για την έκδοση διαφημιστικών καταλόγων θα πρέπει να είναι ανάλογος.
Σπάνια θα δείτε καταλόγους με πρόχειρη εκτύπωση ή ασπρόμαυρους. Κατά κύριο λόγο, οι επιχειρήσεις προτιμούν να επενδύσουν παραπάνω χρήματα όταν είναι να εκδώσουν τους διαφημιστικούς καταλόγους τους.
Επιλέγουν χαρτιά πολυτελείας ώστε να παρουσιαστούν με το καλύτερο τρόπο αυτά που προσφέρουν. Η ίδια λογική επικρατεί και στο δέσιμο, όπου επιλέγουν ανάμεσα στη θερμοκόλληση, στην καρφίτσα και λιγότερο συχνά σπιράλ. Όσα αναφορά το μέγεθος, είναι ίδιες με των διαφημιστικών φυλλαδίων, μόνο που στη προκειμένη περίπτωση συνήθως η επιλογή γίνεται σε μεγέθη κυρίως Α4. Τέλος, οι σελίδες που θα υπάρχουν σίγουρα θα είναι περισσότερες απ’ αυτές του διαφημιστικού φυλλαδίου, ο όγκος όμως εξαρτάται και από τη πληθώρα που έχει να παρουσιάσει η εκάστοτε επιχείρηση.
Κάθε εταιρεία έχει ανάγκη από την προβολή και την διαφήμισή της. Η εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων και καταλόγων είναι επιβεβλημένη, ακόμα και σε καιρούς που το διαδίκτυο κυριαρχεί. Πρόκειται για ένα διαφορετικό διαφημιστικό κανάλι, με το δικό του κοινό. Δώστε του τη σημασία που πρέπει και να είστε σίγουροι ότι θα δείτε την αναγνωσιμότητα και τις πωλήσεις της εταιρείας σας να ανεβαίνουν.