Ενημέρωση με ένα κλικ

The Elder Scrolls 6: Η Bethesda αναβαθμίζει τη μηχανή γραφικών με τεχνολογία Unreal

Νέες πληροφορίες αποκαλύπτουν υβριδική προσέγγιση για τη δημιουργία ενός πιο ρεαλιστικού και αλληλεπιδραστικού κόσμου.

Η ανάπτυξη του The Elder Scrolls 6, ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών, βαδίζει προς νέες τεχνολογικές κατευθύνσεις. Πρόσφατες αναφορές υποδεικνύουν ότι η Bethesda προχωρά σε μια βαθιά αναβάθμιση της μηχανής γραφικών της, ενσωματώνοντας στοιχεία που παραπέμπουν στο Unreal Engine.

Παρόλο που το The Elder Scrolls 6 δεν θα αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου με το Unreal Engine, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια υβριδική προσέγγιση. Η Bethesda φέρεται να ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες rendering, φωτισμού και διαχείρισης πόρων (asset handling) που θυμίζουν έντονα το Unreal Engine 5, διατηρώντας παράλληλα τον πυρήνα του δικού της Creation Engine. Στόχος αυτής της κίνησης είναι να ξεπεραστούν οι τεχνικοί περιορισμοί που παρατηρήθηκαν σε προηγούμενους τίτλους της εταιρείας, χωρίς όμως να χαθεί η ευελιξία που προσφέρει η εσωτερική μηχανή στα open-world RPGs.

Οι αναφορές εστιάζουν σε σημαντικές βελτιώσεις σε τρεις βασικούς τομείς:

* **Φωτισμός και σκιές:** Αναμένονται πιο ρεαλιστικά συστήματα global illumination, με δυναμική προσαρμογή στον κύκλο ημέρας-νύχτας, προσφέροντας μία πιο καθηλωτική εμπειρία.
* **Physics και αλληλεπίδραση:** Οι κινήσεις αντικειμένων και χαρακτήρων αναμένεται να είναι πιο φυσικές, με έμφαση στη λεπτομέρεια του κόσμου και την αλληλεπίδραση του παίκτη με αυτόν.
* **Κλίμακα κόσμου:** Η διαχείριση μεγάλων περιοχών χωρίς διακοπές φόρτωσης (loading breaks) αναμένεται να βελτιωθεί, καλύπτοντας ένα βασικό αίτημα των φίλων της σειράς.

Εάν οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιωθούν, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη τεχνολογική αναβάθμιση που έχει επιχειρήσει ποτέ η Bethesda. Η επιλογή να μην εγκαταλείψει πλήρως το Creation Engine δεν είναι τυχαία, καθώς η εσωτερική μηχανή της εταιρείας είναι βαθιά συνδεδεμένη με τα συστήματα των RPG της, όπως τα quests, η τεχνητή νοημοσύνη των NPCs, η υποστήριξη για mods και το scripting.

Η εταιρεία φαίνεται να ακολουθεί τη φιλοσοφία της εξέλιξης αντί της πλήρους αντικατάστασης, διατηρώντας την ταυτότητα των παιχνιδιών της, ενώ παράλληλα υιοθετεί σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις που απαιτεί η νέα γενιά των κονσολών και των υπολογιστών. Για τους παίκτες, αυτή η τεχνολογική στροφή σημαίνει:

* Πιο σύγχρονα γραφικά χωρίς να αλλοιωθεί το “DNA” της σειράς.
* Έναν πιο ζωντανό κόσμο με αυξημένη αλληλεπίδραση.
* Καλύτερη απόδοση σε σύγχρονα συστήματα και κονσόλες.
* Πιθανή ισχυρότερη βάση για την ανάπτυξη mods στο μέλλον.

Μετά την ανάμεικτη υποδοχή του Starfield σε τεχνικό επίπεδο, η Bethesda γνωρίζει καλά ότι το The Elder Scrolls 6 πρέπει να αποτελέσει ένα τεχνολογικό και δημιουργικό άλμα. Αν οι αναφορές για την ενσωμάτωση τεχνολογίας Unreal επιβεβαιωθούν, το The Elder Scrolls 6 δείχνει να χτίζεται πάνω σε μία πολύ πιο σύγχρονη βάση από ό,τι αρχικά αναμενόταν, σηματοδοτώντας μία ριζική αναβάθμιση της φιλοσοφίας ανάπτυξης. Η αναμονή παραμένει μεγάλη, αλλά αν το τελικό αποτέλεσμα δικαιώσει αυτή την τεχνολογική επένδυση, ίσως μιλάμε για το πιο φιλόδοξο RPG που έχει δημιουργήσει ποτέ η Bethesda.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com