Marvel’s Wolverine: Σταθερά στο 2026, παρά τις ανατροπές στο GTA 6
Η Insomniac Games επιβεβαιώνει το φθινόπωρο του 2026 για την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού, αδιαφορώντας για την καθυστέρηση του Grand Theft Auto 6.
Η Insomniac Games έδωσε οριστική απάντηση στα σενάρια και τις ανησυχίες που προέκυψαν μετά τη νέα αναβολή του Grand Theft Auto 6. Μέσω επίσημης ανάρτησης στο X, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το Marvel’s Wolverine παραμένει προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2026. Η εξέλιξη αυτή έρχεται παρά τη μετατόπιση της κυκλοφορίας του GTA 6 για τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, μια κίνηση που συνήθως επηρεάζει τα χρονοδιαγράμματα άλλων μεγάλων παραγωγών.
Το Wolverine, το οποίο επανεμφανίστηκε δυναμικά τον Σεπτέμβριο μετά από μια μακρά περίοδο σιωπής, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή. Η αρχική παρουσίασή του προϊδέαζε για μια σκοτεινή και βίαιη ατμόσφαιρα, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι τον εμβληματικό χαρακτήρα θα ενσαρκώσει ο Liam McIntyre. Τότε, η Sony είχε ορίσει ως αρχικό παράθυρο κυκλοφορίας το φθινόπωρο του 2026.
Παρά τον “γίγαντα” της Rockstar, η Insomniac Games δεν δείχνει καμία πρόθεση να αλλάξει τα σχέδιά της. Η Rockstar Games, την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε εκ νέου καθυστέρηση για το GTA 6, ορίζοντας την κυκλοφορία του στις 19 Νοεμβρίου 2026. Αν και ελάχιστοι τίτλοι τολμούν να ανταγωνιστούν ένα Grand Theft Auto, η Insomniac δηλώνει εμφατικά ότι το Wolverine δεν πρόκειται να μετακινηθεί από το αρχικό του χρονοδιάγραμμα.
Το πολυαναμενόμενο Marvel’s Wolverine αναμένεται να προσφέρει μια πιο ώριμη και αιματηρή αφήγηση, εστιάζοντας βαθιά στην αναζήτηση του ήρωα για την αλήθεια πίσω από το ταραγμένο του παρελθόν. Οι δημιουργοί του Marvel’s Spider-Man 2 υπόσχονται μάχες σώμα με σώμα που θα κόβουν την ανάσα, με τον Wolverine να χρησιμοποιεί τα νύχια του με ακρίβεια και ανελέητη βία, αφήνοντας πίσω του ένα σκηνικό απόλυτης καταστροφής, σε μια ωμή και αυθεντική απεικόνιση του χαρακτήρα.
Το παιχνίδι αναπτύσσεται αποκλειστικά για το PlayStation 5 και θεωρείται ένα από τα πιο φιλόδοξα single-player projects της Insomniac για την επόμενη διετία. Παράλληλα, η Sony φαίνεται να υιοθετεί μια στρατηγική εστίασης σε λιγότερους, αλλά πιο κινηματογραφικούς και “ώριμους” τίτλους για την κονσόλα της.