Ενημέρωση με ένα κλικ

Στράτος Τζώρτζογλου: «Δεν μπήκα ποτέ στο μεγάλο κρεβάτι του θεάτρου» – Αποκαλύψεις για εκμετάλλευση και φθόνο

Ο γνωστός ηθοποιός εξηγεί τη controversial δήλωσή του, αναφερόμενος σε εξουσία, σεξουαλικές παρενοχλήσεις και την ανάγκη για έναν πιο δίκαιο καλλιτεχνικό χώρο.

Ο Στράτος Τζώρτζογλου επανέρχεται, μιλώντας στην εφημερίδα Espresso και στον δημοσιογράφο Γιάννη Αρμουτίδη, για να ξεκαθαρίσει τη φράση που προκάλεσε έντονες συζητήσεις: «αν το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι». Με τον δικό του, ιδιαίτερο τρόπο, ο ηθοποιός αποκρυπτογραφεί τα βαθύτερα νοήματα πίσω από τα λόγια του, εστιάζοντας στον φθόνο, την εξουσία και τη σεξουαλική εκμετάλλευση εντός του καλλιτεχνικού χώρου. Ο Τζώρτζογλου τονίζει την επιτακτική ανάγκη να παραδοθεί στις νέες γενιές ένας καλλιτεχνικός κόσμος πιο καθαρός και δίκαιος.

«Το να σε ερωτεύονται δεν είναι κακό», αναφέρει ο ηθοποιός. «Έχω συναντήσει σπουδαίους, ομοφυλόφιλους καλλιτέχνες, οι οποίοι, αν και πλατωνικά ερωτευμένοι μαζί μου, δεν με άγγιξαν ούτε με το βλέμμα τους. Αντίθετα, υπήρξαν μέτριοι σκηνοθέτες, που λόγω της μετριότητάς τους, κουβαλούσαν έναν εσωτερικό πόνο και δυστυχία. Αυτοί, έχοντας και θέσεις εξουσίας, συχνά έβαζαν εμπόδια».

Ο Τζώρτζογλου εξηγεί περαιτέρω: «Στο επάγγελμά μας, δεν αρκούν μόνο ο φθόνος ή η ζήλια κάποιων συναδέλφων για να σου κλείσουν τον δρόμο. Όταν αναδύεται ένας ερωτισμός, δημιουργούνται σεξουαλικές παρεξηγήσεις και παρενοχλήσεις. Είναι σημαντικό να μιλάμε ανοιχτά γι’ αυτά, προκειμένου να παραδώσουμε έναν καλύτερο κόσμο στα νέα παιδιά, που συχνά χάνονται ανάμεσα στον φθόνο και το πάθος. Αν αρνηθείς την πρόταση, μπορεί να σου κλείσουν τον δρόμο».

Σχετικά με την ερμηνεία του «2% ως το μεγάλο κρεβάτι του θεάτρου», ο ηθοποιός διευκρινίζει: «Πολλοί άνθρωποι ενδίδουν, και τότε πράγματι δημιουργείται ένα μεγάλο κρεβάτι. Εγώ προσωπικά, δεν υπήρξα ποτέ μέρος αυτού. Παντρεύτηκα στα 21 μου και βίωσα αποκλεισμό, επειδή ήμουν με τη γυναίκα μου και προσπαθούσαμε να κάνουμε δικές μας παραγωγές. Δεν εντάχθηκα ποτέ σε καμία “παρέα”. Παρά τα βραβεία, τον θαυμασμό και τις καλές κριτικές, παράλληλα ανέπτυξα πολλές δικές μου δουλειές. Δέχθηκα “πόλεμο”, όχι απαραίτητα λόγω της άρνησής μου για το “κρεβάτι”, αλλά και επειδή η επιτυχία ενοχλεί. Κάποιοι άνθρωποι δεν αντέχουν να βλέπουν άλλους ευτυχισμένους, ιδίως όταν αυτό δεν περιορίζεται μόνο σεξουαλικά. Όσοι συμμετέχουν στο “μεγάλο κρεβάτι” είναι αυτοί που ενδίδουν. Εγώ δεν εντάχθηκα ποτέ, και αυτό το “κρεβάτι” δημιουργείται από το 2% των εξουσιαστών».

Ο Στράτος Τζώρτζογλου επεκτείνει την έννοια της “εκπόρνευσης”: «Δεν αφορά μόνο το να πουλάς τον εαυτό σου, ή το να είσαι μόνος, ή να μην κάνεις παιδί, ή να μην έχεις φτάσει ψηλά. Πολλές γυναίκες παντρεύονται για λάθος λόγους, και αυτό είναι μια μορφή εκπόρνευσης. Επίσης, “το κάνεις” για να πάρεις έναν ρόλο στο θέατρο. Υπό αυτή την έννοια, ναι, κατά καιρούς δημιουργείται ένα μεγάλο κρεβάτι, καθώς υπάρχει πάντα ένα 2% που διατάζει και επιβάλλει. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο θέατρο, αλλά σε όλους τους χώρους. Ο κίνδυνος είναι να μείνεις χωρίς δουλειά, χωρίς εισόδημα, χωρίς να μπορείς να συντηρήσεις την οικογένειά σου».

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com