Μητσοτάκης: Ανοίγουμε τις πόρτες της Ελλάδας στον κόσμο-Υποδεχόμαστε τους τουρίστες με ασφάλεια
Χαιρετισμό στην παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, που διοργανώνεται στον κινηματογράφο Aίγλη του Zαππείου, απευθύνει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στην εκδήλωση προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.
«Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας» αναφέρει το νέο σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού, το οποίο παρουσίασε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Ζάππειο.
Στο μήνυμα που απηύθυνε στις 20 Μαΐου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και του τουρισμού, ο πρωθυπουργός είχε πει χαρακτηριστικά ότι «όπλο μας είναι τα διαβατήριο ασφάλειας, αξιοπιστίας και υγείας που έχει κερδίσει η χώρα μας. Η μεγάλη της φήμη. Η υγειονομική ασπίδα, σε κάθε τόπο φιλοξενίας. Και βέβαια, το μεράκι του Έλληνα που πάντα τον εμπνέει ο Ξένιος Δίας. Ας αντικρίσουμε, όμως, με θάρρος την πραγματικότητα: Τον Απρίλιο και τον Μάιο ο τουρισμός βρέθηκε στο ναδίρ. Ό,τι πετύχουμε, λοιπόν, φέτος θα είναι κέρδος»
Επιπλέον ο κ. Μητσοτάκης είχε κάνει σαφές ότι «προτεραιότητα είναι να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας. Και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του κλάδου να ετοιμάσουν την μεγάλη τους αντεπίθεση το 2021. Γιατί η υπεράσπιση της απασχόλησης αποτελεί προϋπόθεση για την επιστροφή στην ανάπτυξη. Και η μαζική απώλεια θέσεων εργασίας δεν σημαίνει παρά διόγκωση των ανισοτήτων».
«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια διαφορετική Ελλάδα», συνέχισε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό». «Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.
«Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κοροναϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε:
«Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».