Ο δημιουργός του Call of Duty, Vince Zampella, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 55 ετών
Τραγικό τέλος για τον πρωτοπόρο των video games, ο οποίος σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα στην Καλιφόρνια.
Ο Vince Zampella, μία από τις πιο εμβληματικές μορφές της παγκόσμιας βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών και συνδημιουργός της σειράς «Call of Duty», απεβίωσε σε ηλικία 55 ετών, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρεία Electronic Arts (EA).
Η EA δεν διευκρίνισε την αιτία θανάτου. Ωστόσο, το NBC Los Angeles μετέδωσε αργότερα ότι ο Zampella έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα την Κυριακή το απόγευμα, στην ορεινή διαδρομή Angeles Crest Highway, στην Καλιφόρνια. Σύμφωνα με την Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων της Καλιφόρνιας, οι αρχές κλήθηκαν στις 12:43 μ.μ. την Κυριακή λόγω σύγκρουσης οχήματος. Αρχικά, ανακοινώθηκε ότι ο οδηγός και ένας επιβάτης έχασαν τη ζωή τους, χωρίς όμως να δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματά τους, μέχρι να υπάρξει ενημέρωση των συγγενών.
Η Τροχαία ανέφερε ότι, «για λόγους που δεν έχουν διευκρινιστεί, το όχημα εξετράπη της πορείας του» και προσέκρουσε σε τσιμεντένιο στηθαίο.
Στην ανακοίνωσή της, η EA χαρακτήρισε τον Zampella «οραματιστή», τονίζοντας ότι «το έργο του συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σύγχρονης διαδραστικής ψυχαγωγίας και ενέπνευσε εκατομμύρια παίκτες και δημιουργούς σε ολόκληρο τον κόσμο». «Πρόκειται για μία αδιανόητη απώλεια και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια του Vince, τους αγαπημένους του και όλους όσοι επηρεάστηκαν από το έργο του», ανέφερε η εταιρεία, υπογραμμίζοντας ότι «η επιρροή του στη βιομηχανία των videogames υπήρξε βαθιά».
Ο Zampella ήταν συνιδρυτής της Infinity Ward, του στούντιο που κυκλοφόρησε το πρώτο Call of Duty το 2003. Η σειρά εξελίχθηκε σε μία από τις πιο εμπορικά επιτυχημένες στην ιστορία των videogames, με δεκάδες εκδόσεις, ενώ το «Call of Duty: Black Ops 7» κυκλοφόρησε την προηγούμενη χρονιά. Παράλληλα, ο Zampella συνίδρυσε τη Respawn Entertainment, η οποία δημιούργησε, μεταξύ άλλων, τη σειρά Titanfall. Η Respawn Entertainment εξαγοράστηκε από την Electronic Arts το 2017, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της EA στον χώρο των παιχνιδιών δράσης πρώτου προσώπου.

