Ο χορτοφάγος λύκος που μάγεψε το διαδίκτυο
Η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Intermarché εντυπωσιάζει με τη συγκινητική χριστουγεννιάτικη καμπάνια της.
Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ από τη Γαλλία έχει καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης, παρουσιάζοντας ένα viral βίντεο με πρωταγωνιστή έναν ασυνήθιστο ήρωα: έναν χορτοφάγο λύκο. Το βίντεο, που έχει συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως, αποτελεί τη νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Intermarché.
Η καμπάνια έχει αποσπάσει διθυραμβικά σχόλια για την ευαίσθητη προσέγγισή της στη φιλία και την ανατροπή των παραδοσιακών στερεοτύπων. Αξίζει να σημειωθεί η επιλογή της εταιρείας να βασιστεί σε ανθρώπινους ηθοποιούς και παραδοσιακό animation, αποφεύγοντας την τεχνητή νοημοσύνη.
Με τη συγκινητική μουσική του τραγουδιού «Mal-Aimé» («Μη αγαπητός») του Γάλλου τραγουδιστή Κλόντ Φρανσουά, το βίντεο ξεδιπλώνει την ιστορία ενός λύκου που μεταμορφώνεται από τρομακτικό αρπακτικό του δάσους σε έναν αγαπητό, χορτοφάγο σεφ. Ο πρωταγωνιστής, που συλλέγει μανιτάρια και μούρα, ετοιμάζει ένα πλούσιο χριστουγεννιάτικο δείπνο, ανοιχτό σε όλα τα πλάσματα του δάσους.
Η ευρεία απήχηση της καμπάνιας επιβεβαιώνεται και από τα λόγια του προέδρου της Intermarché, ο οποίος σε ανάρτησή του στο LinkedIn τόνισε: «Ο “μη αγαπητός” λύκος μας είναι πλέον αγαπητός σε ολόκληρο τον κόσμο».
Όπως αποκαλύφθηκε, το βίντεο δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους από μια ομάδα περίπου 100 ανθρώπων. Την καλλιτεχνική επιμέλεια είχε η εταιρεία animation Illogic Studios, με έδρα το Μονπελιέ, η οποία έχει στο ενεργητικό της και την ταινία μικρού μήκους «Garden Party», υποψήφια για Όσκαρ το 2018.