Ενημέρωση με ένα κλικ

Ο Τζέρι ΜακΓκόβερν αποχώρησε από την Jaguar Land Rover μετά από 21 χρόνια

Σοκ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας με την ξαφνική απομάκρυνση του επί χρόνια επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar Land Rover.

Σφοδρές αναταράξεις επικρατούν στην Jaguar Land Rover, καθώς ο επί χρόνια επικεφαλής σχεδιασμού, Τζέρι ΜακΓκόβερν, φέρεται να απολύθηκε από την εταιρεία μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες προσφοράς. Η είδηση, που διαδόθηκε σήμερα το πρωί μέσω διαδικτυακών δημοσιευμάτων, έρχεται μόλις μία εβδομάδα αφότου ο PB Μπαλάτζι, πρώην στέλεχος της Tata, ανέλαβε τα ηνία της JLR ως νέος διευθύνων σύμβουλος, αντικαθιστώντας τον Άντριαν Μάρντελ.

Ο PB Μπαλάτζι, φέρνοντας μαζί του 32 χρόνια εμπειρίας, εκ των οποίων πάνω από μία δεκαετία στην μητρική εταιρεία Tata Motors, αναμένεται να οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία σε μια νέα εποχή. Ωστόσο, η απομάκρυνση του ΜακΓκόβερν, όπως μεταδίδει το Automotive News επικαλούμενο αρχική διάψευση του Autocar India, φέρεται να ήταν θεαματική, με τον ίδιο να «συνοδεύεται φυσικά έξω από το χώρο».

Η δραματική αυτή εξέλιξη έρχεται μόλις 12 μήνες αφότου ο ΜακΓκόβερν υπήρξε κεντρικό πρόσωπο στην αμφιλεγόμενη απόφαση μετατροπής της Jaguar σε αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, με το Type 00 Concept. Κατά τη διάρκεια της μακράς θητείας του, ο Τζέρι ΜακΓκόβερν συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη και εδραίωση της σειράς Land Rover, με την προσθήκη δημοφιλών μοντέλων όπως το Evoque και το Velar. Παράλληλα, έδωσε έμφαση στα εμβληματικά Defender, Range Rover και Discovery.

Ο ΜακΓκόβερν εντάχθηκε αρχικά στην Land Rover ως επικεφαλής σχεδιασμού το 2006, αναλαμβάνοντας τον ευρύτερο ρόλο στην JLR το 2020. Στο ενεργητικό του περιλαμβάνονται ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, καθώς και η καθοδήγηση της ομάδας σχεδιασμού για το Type 00. Η καριέρα του ξεκίνησε στον Όμιλο Austin Rover, όπου επιμελήθηκε πρωτότυπα όπως το MG EX-E και δημοφιλή μοντέλα παραγωγής, ενώ εργάστηκε και στη Ford για την αναβίωση των μαρκών Lincoln-Mercury.

Η Jaguar Land Rover βιώνει μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο. Η υποδοχή του πρωτοτύπου 00 δεν ήταν η αναμενόμενη, ενώ η απόφαση της Jaguar να μην παράγει πλέον αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης από το 2025 έχει προκαλέσει ερωτήματα. Πρόσφατα, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπισε και μια σοβαρή κυβερνοεπίθεση που παραλίγο να παραλύσει τις δραστηριότητές της. Αναλυτές ελπίζουν ότι η απομάκρυνση του ΜακΓκόβερν θα αποτελέσει ένα νέο σημείο εκκίνησης για το 2026, με την προσδοκία τα μελλοντικά προϊόντα της JLR να διατηρήσουν την αισθητική τους αξία.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com