Ενημέρωση με ένα κλικ

Funko Pop!: Στην κόψη του γκρεμού η αυτοκρατορία των συλλεκτικών φιγούρων

Από δισεκατομμύρια αξία σε χείλος χρεοκοπίας – Η αμερικανική εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές οικονομικές δυσκολίες και εξετάζει «στρατηγικές εναλλακτικές λύσεις».

Οι αγαπημένες φιγούρες «Funko Pop!» και τα προϊόντα της εταιρείας Funko, που έχουν κατακτήσει από καιρό τα ράφια των καταστημάτων παγκοσμίως, ακόμα και τα σούπερ μάρκετ, βρίσκονται πλέον αντιμέτωπες με μια ζοφερή πραγματικότητα. Η αμερικανική εταιρεία, άλλοτε αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, βρίσκεται στο χείλος της χρεοκοπίας, με αναφορές να κάνουν λόγο για μόλις έναν χρόνο ζωής, εάν δεν γίνουν ριζικές αλλαγές.

Η Funko υφίσταται ραγδαίες οικονομικές απώλειες, γεγονός που έχει σημάνει συναγερμό στους επενδυτές. Οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν την εταιρεία σε αυτή την επισφαλή θέση είναι η απότομη πτώση των πωλήσεων, οι δασμοί που επέβαλε ο Ντόναλντ Τραμπ, καθώς και το ολοένα και πιο δυσχερές περιβάλλον της λιανικής πώλησης. Η εταιρεία έχει ήδη ενημερώσει τους επενδυτές της ότι «εξετάζονται στρατηγικές εναλλακτικές λύσεις» για τη διασφάλιση της επιβίωσής της.

Σύμφωνα με την τελευταία οικονομική έκθεση προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, η Funko κατέγραψε καθαρή ζημία 68,1 εκατομμυρίων δολαρίων τους τελευταίους εννέα μήνες, κυρίως λόγω της μείωσης των καθαρών πωλήσεων που δεν μπόρεσε να αντισταθμιστεί από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων. Οι παγκόσμιες και εγχώριες πωλήσεις παρουσιάζουν μείωση 14,3% και 20,1% αντίστοιχα σε ετήσια βάση. Σε συνδυασμό με ένα χρέος ύψους 215 εκατομμυρίων δολαρίων, η Funko παραδέχεται ότι υπάρχει «ουσιαστική αμφιβολία σχετικά με την ικανότητά της να συνεχίσει» τη λειτουργία της, προβλέποντας ότι η ταμειακή της ροή ενδέχεται να μην επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών κεφαλαίου κίνησης εντός των επόμενων 12 μηνών.

Σε μια απεγνωσμένη κίνηση διάσωσης, η εταιρεία προχώρησε σε αλλαγή διευθύνοντος συμβούλου. Ο νέος CEO, Τζος Σίμον, εκφράζει αισιοδοξία για το μέλλον του δημοφιλούς brand και έχει ήδη προτείνει μια σειρά από ιδέες για την αποτροπή της κατάρρευσης. «Είμαι στη θέση αυτή μόλις 60 ημέρες, αλλά είναι ήδη σαφές πόσο ισχυρή είναι η μάρκα Funko και πόσες ευκαιρίες ανάπτυξης υπάρχουν μπροστά μας», δήλωσε.

Οι προτάσεις του για «αναγέννηση» περιλαμβάνουν την εξασφάλιση πρόσθετης χρηματοδότησης, την εστίαση σε μικρότερες σειρές όπως τα Bitty Pops και τα συλλεκτικά blind-box, την αξιοποίηση των περιπτέρων Pop Yourself (όπου οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους φιγούρα ή του κατοικίδιού τους), ακόμη και την πιθανή πώληση της ίδιας της εταιρείας. Η Funko αναμένεται να είναι μία από τις λίγες εταιρείες που θα διαθέτουν προϊόντα KPop Demon Hunters κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.

«Το διοικητικό μας συμβούλιο έχει ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία επανεξέτασης για να αξιολογήσει στρατηγικές εναλλακτικές λύσεις για την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης της πιθανής πώλησης», αναφέρει η έκθεση, προσθέτοντας ότι «η εταιρεία δεν έχει ορίσει προθεσμία ή οριστικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας».

Υπάρχουν, πράγματι, διάφορες οδοί που η Funko θα μπορούσε να ακολουθήσει για να ξεπεράσει το αδιέξοδο. Ωστόσο, η εταιρεία τόνισε στην έκθεσή της ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχή αναχρηματοδότηση ή πρόσθετη χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους, ούτε ότι το σχέδιο ρευστότητας της διοίκησης θα εφαρμοστεί με επιτυχία, ενώ αμφιβάλει και για το αν μια εξαγορά θα οδηγήσει σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Τα πράγματα δεν διαφαίνονται ευοίωνα για τη Funko, και η εποχή που οι καταναλωτές έβρισκαν «τοίχους» από φιγούρες σε κάθε κατάστημα, μπορεί σύντομα να αποτελέσει παρελθόν.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com