Ενημέρωση με ένα κλικ

Νέο σοκαριστικό βίντεο από τη σύγκρουση του αεροπλάνου με το ελικόπτερο στην Ουάσιγκτον

Νέο βίντεο που καταγράφει τη στιγμή της σύγκρουσης μεταξύ του πολιτικού αεροσκάφους και του στρατιωτικού ελικοπτέρου ήρθε στη δημοσιότητα.

Ένα νέο βίντεο που καταγράφει τη στιγμή της σύγκρουσης μεταξύ του πολιτικού αεροσκάφους της American Airlines και του στρατιωτικού ελικοπτέρου πάνω από το αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» στην Ουάσινγκτον ήρθε στη δημοσιότητα τις τελευταίες ώρες. Το υλικό αποτυπώνει επίσης την πτώση του αεροπλάνου, το οποίο μετέφερε 64 επιβαίνοντες, στον ποταμό Ποτόμακ.

 

Δείτε το βίντεο

 

Σύμφωνα με εσωτερική προκαταρκτική έκθεση ασφαλείας της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA), την οποία εξέτασαν οι New York Times, η στελέχωση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στο Εθνικό Αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» στην Ουάσινγκτον το βράδυ της Τετάρτης δεν ήταν «φυσιολογική για την ώρα και τον όγκο της κυκλοφορίας».

 

Η έκθεση αφορά τη σύγκρουση του εμπορικού αεροσκάφους της American Airlines με το στρατιωτικό ελικόπτερο Black Hawk.

 

Τη δεδομένη στιγμή, ο ελεγκτής που ήταν υπεύθυνος για τα ελικόπτερα στην περιοχή διαχειριζόταν παράλληλα και την κυκλοφορία των αεροσκαφών που προσγειώνονταν και απογειώνονταν από τους διαδρόμους του αεροδρομίου. Κανονικά, αυτές οι αρμοδιότητες επιμερίζονται σε δύο ελεγκτές, αντί για έναν.

 

Αυτό επιβαρύνει τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, αυξάνοντας τον φόρτο εργασίας του και περιπλέκοντας τις διαδικασίες διαχείρισης της κυκλοφορίας. Ένας από τους λόγους είναι ότι οι ελεγκτές χρησιμοποιούν διαφορετικές ραδιοσυχνότητες για την επικοινωνία με τους πιλότους αεροσκαφών και εκείνους των ελικοπτέρων. Ως αποτέλεσμα, όταν ο ελεγκτής δίνει οδηγίες και στους δύο ταυτόχρονα, οι πιλότοι ενδέχεται να μην ακούν ο ένας τον άλλον.

 

Η έκθεση της FAA αναφέρει ότι στο αεροδρόμιο η διαχείριση της κυκλοφορίας ελικοπτέρων και αεροσκαφών ανατίθεται σε δύο διαφορετικά άτομα από τις 10 π.μ. έως τις 9:30 μ.μ. Μετά από αυτή την ώρα, τα καθήκοντα συνήθως συγχωνεύονται, εφόσον η κίνηση μειώνεται.

 

Ωστόσο, το μοιραίο βράδυ, ένας προϊστάμενος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έκρινε ότι η κυκλοφορία δεν ήταν «φορτωμένη» και αποφάσισε να επιτρέψει σε έναν ελεγκτή να αποχωρήσει νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας, πριν από τις 9:30 μ.μ.

 

Αυτή η απόφαση οδήγησε σε μια μη συνήθη στελέχωση, καθώς η διαμόρφωση του προσωπικού «δεν ήταν φυσιολογική για την ώρα της ημέρας και τον όγκο της κυκλοφορίας». Παραμένει αδιευκρίνιστο γιατί ο επόπτης έλαβε αυτή την απόφαση εκείνο το βράδυ.

 

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com