Αστυνόμευση στης λεωφορειολωρίδες και αλλαγές στο Μετρό παράλληλα με τον Δακτύλιο
Επόπτες θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει. Στόχος είναι, εάν αυτό χρειαστεί, να προχωρήσει σε βελτιωτικές αλλαγές και να προσαρμόζει τα δρομολόγια σε γραμμές που έχουν συνωστισμό.
Σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, «για την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι χρονοαποστάσεις και φυσικά να υπάρχει η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.»
Αναφορικά με το το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, «έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ειδικότερα στις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.»
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ έχουν αυξηθεί τα διαθέσιμα οχήματα στο δίκτυό του και από τον Σεπτέμβριο κυκλοφορούν καθημερινά πάνω από 1.300 οχήματα, έναντι των 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020. Η αύξηση λεωφορείων αφορά γραμμές που είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένες σε ώρες αιχμής. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:
- 7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
- 21 Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
- 054 Περισσός -Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
- 242 Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
- 250 Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
- 732 Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)
- 608 Γαλάτσι – Ζωγράφου
- 550 Π. Φάληρο – Κηφισιά
Παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα τις ώρες αιχμής, παραμένει σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων, σύμφωνα με τον οργανισμό.