Αριθμοί ρεκόρ κατά την λειτουργία του 13033
Εξωπραγματικά νούμερα σημείωσε το 13033 κατά την διάρκεια λειτουργίας του, 42 ημερών
Εντός απαγόρευσης κυκλοφορίας το 13033, σημείωσε εξωπραγματικά νούμερα κατά το διάστημα απαγόρευσης κυκλοφορίας, σύμφωνα με δεδομένα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Τα στοιχεία δείχνουν έναν συνολικό αριθμό άνω των 100 εκατομμυρίων διεκπεραιωμένων γραπτών μηνυμάτων (SMS) μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 13033, μια υπηρεσία την οποία σχεδίασε η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σε συνεργασία με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του 13033 θεωρείται η 23ή Μαρτίου, με ώρα έναρξης λειτουργίας 6 το πρωί ενώ διέκοψε την λειτουργία σήμερα στις 6 το πρωί.
Εντός των 42 ημερών λειτουργίας του διεκπεραιώθηκαν 110 εκατομμύρια μηνύματα. Το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχημένων μηνυμάτων, μηνυμάτων με σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%, σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση της ΓΓΤΤ.
Κατά μέσο όρο τα μηνύματα, τα οποία εξυπηρετούσε το 13033, ανέρχονταν σε 1.818 μηνύματα ανά λεπτό, ενώ στην ώρα με τα περισσότερα μηνύματα, κατά την περίοδο των 42 ημερών ο μέσος όρος ανήλθε σε 7.500 μηνύματα ανά λεπτό.
Η υπηρεσία η οποία δημιουργήθηκε εντός 48 ωρών απέσπασε θετικά σχόλια από τον ΟΟΣΑ, ο οποίος την χαρακτήρισε βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, επιπλέον:
Η στενή συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους εξασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Όπως διαπιστώνεται και από μετρήσεις ανεξάρτητων διεθνών φορέων, τόσο τα σταθερά όσο και τα κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών διαχειρίστηκαν με ικανοποιητικό τρόπο τον επιπλέον φόρτο που προκάλεσαν τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού. Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων δεν υπήρξε καμία ανάγκη να ενεργοποιηθούν εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης της δικτυακής κίνησης (traffic management).
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περίοδο δεν υπήρξε σημαντικό περιστατικό κυβερνοασφάλειας. Εκτός από τις συστάσεις που είχε εκδώσει η ΓΓΤΤ για την υπεύθυνη χρήση των δικτύων και την ασφαλή χρήση των εφαρμογών τηλεργασίας, υπήρξε διαρκής επικοινωνία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας της ΓΓΤΤ με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), για την ανταλλαγή πληροφοριών.