Ο Γερμανικός φετιχισμός και η άπορη κορασίδα ΕΕ
Γράφει ο Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος
Τώρα λοιπόν
Μη γυρνάτε πίσω να δείτε
Αν σας ακολουθώ
Έχω φύγει από καιρό
Από τότε που κοιτούσε
μόνο μπροστά.
Στράτος Φαναράς «Η πικρή ιστορία της Α»
Αν ένας καθηγητής σε πρωτοετείς σπουδαστές στο μάθημα της οικονομικής κατά τη διάρκεια των εξετάσεων έβαζε ως θέμα: « Γράψτε μέτρα τα οποία πρέπει να λάβει μια κυβέρνηση σε περίπτωση μιας πανδημίας κατά την οποία θα δημιουργηθεί μεγάλη πτώση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος , αύξηση της ανεργίας και έλλειψη βασικών πρώτης ανάγκης», στο πρόσωπο των σπουδαστών θα ζωγραφιζόταν ένα αίσθημα ανακούφισης λόγω της ευκολίας του θέματος.
Όλοι οι σπουδαστές θα εξασφάλιζαν τουλάχιστον τη βάση.
Οι ηγέτες (βαριά κουβέντα) των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποδείχθηκαν μικρότεροι ενός πρωτοετούς σπουδαστή ΙΕΚ, κατώτεροι των περιστάσεων, φετιχιστές των αριθμών, τρομολάγνοι, αδύνατοι στο να προβλέψουν ακόμη και τα γνωστά.
Το τι μέλλει γενέσθαι στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα το επαληθεύσει η ιστορία.
Οι Ευρωπαίοι πολίτες θα κινηθούν ένα βήμα μακρύτερα από την ευρωπαϊκή ιδεολογία.
Θα μετατραπούν οι ευρωπαϊστές σε ευρωσκεπτικιστές και αυτοί με τη σειρά τους σε αντιευρωπαϊστές.
Μια Ένωση η οποία διαφεντεύεται από την γερμανική κυριαρχία και ιδεοληψία δεν δίνει τη δυνατότητα να οδηγηθούμε στο όνειρο μιας ΕΕ.
Τα γεγονότα στην Ελλάδα θα είναι ραγδαία, Τα οικονομικά προβλήματα θα λειτουργήσουν σαν ντόμινο και θα ακολουθήσει το ένα το άλλο, μόνο που το κάθε πρόβλημα θα είναι εντονότερο από το προηγούμενο.
Η μείωση του τουρισμού θα οδηγήσει και άλλους κλάδους σε μαρασμό. Το εμπόριο φρούτων και λαχανικών, ψαριών και κρεάτων, ο τομέας των κατασκευών καθώς και οι συμπληρωματικές υπηρεσίες του τουρισμού.
Η εκτόξευση της ανεργίας, καθώς και η μη πλήρης λειτουργία της «σαιζόν» θα οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης ακόμη και σε είδη πρώτης ανάγκης.
Κλάδοι όπως της εκπαίδευσης, της υγείας, της ομορφιάς, της διασκέδασης θα συρρικνωθούν.
Χρειάζονται λοιπόν δύο πυλώνες μέτρων, αυτά της οικονομίας. Απλά τα πράγματα, τυπώνουμε χρήμα και το ρίχνουμε στην αγορά. Απασχολούμε τους εργαζόμενους με το ανοίγουν τρύπες στο δρόμο και μετά τους βάζουμε να τις κλείσουν.
Θα δημιουργηθεί πληθωρισμός. Με πληθωρισμό ο άνθρωπος ζει, με ανεργία, δηλαδή χωρίς εισόδημα, δεν ζει.
Ο άλλος πυλώνας έχει να κάνει με μέτρα για την αγορά.
Χρειάζεται να αναπτυχθούν νέα προϊόντα. Να υπάρξει ένας εθνικός συντονισμός όπου θα βγούμε και θα πουλήσουμε τη Ρόδο τον Νοέμβριο και το Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο ως τουριστικό προϊόν, και βέβαια όχι μόνο τη Ρόδο.
Χρειάζεται να ξεκινήσει άμεσα η δημιουργία του ιατρικού τουρισμού, πχ συγκροτήματα τα οποία θα διαθέτουν διαγνωστικό κέντρο, κέντρο αιμοκάθαρσης κλπ
Χρειάζεται να ξεκινήσει άμεσα η δημιουργία εκπαιδευτικού τουρισμού. Ποιος δεν θα θέλει να σπουδάσει στη χώρα του Σωκράτη και του Αριστοτέλη;
Χρειάζεται να φτιάξουμε το «μύθο» γύρω από το προϊόν.
Άμεσα, τώρα να βρεθεί ο αντίστοιχος κύριος Σωτήρης Τσιόδρας και να σχεδιάσει την εθνική στρατηγική για τον τουρισμό.
Η Ελλάδα πρέπει να μετατραπεί σε έναν δωδεκάμηνο τουριστικό προορισμό.
Τα τρόφιμα θα ακριβύνουν πάρα πολύ, λόγω έλλειψης. Οι «σιτοβολώνες» θα κλείσουν. Η ενέργεια επίσης. Το πετρέλαιο θα ακριβύνει διότι οι πετρελαιοπαραγωγικές χώρες θα χρειαστεί να καλύψουν τη χασούρα από την πτώση της τιμής μεσουρανούσης της πανδημίας.
Ακλόνητοι θα παραμένουν οι χαρτογιακάδες στα μέγαρα των Βρυξελλών να εφευρίσκουν δικαιολογίες γιατί απέτυχαν οι πολιτικές τους.
Ο Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος είναι Επικοινωνιολόγος και Συγγραφέας