Ενημέρωση με ένα κλικ

Νέες δυνατότητες στην πλατφόρμα myDATA: Αναβάθμιση v1.0.12 για ενισχυμένη διαφάνεια

Η ΑΑΔΕ παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, τη διακίνηση εμπορευμάτων και τις δηλώσεις, ενισχύοντας τη φορολογική συμμόρφωση.

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προχωρά σε μια ουσιαστική αναβάθμιση της ψηφιακής πλατφόρμας myDATA, με την έκδοση v1.0.12, η οποία τίθεται σε λειτουργία από την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς δέσμευσης της ΑΑΔΕ για βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης, διασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη διαλειτουργικότητα και πλήρη διαφάνεια στις ψηφιακές συναλλαγές.

Η νέα έκδοση φέρνει μαζί της σημαντικές προσθήκες και βελτιώσεις, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς τομείς:

**1. Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B, B2C, B2G μέσω Παρόχου:**
Με βάση την απόφαση Α.1128/2025, ενσωματώνεται ένα νέο πεδίο, το `downloadingInvoiceUrl`, στον μορφότυπο των παραστατικών. Αυτό επιτρέπει στον λήπτη να κατεβάζει το παραστατικό απευθείας μέσω ενός URL, με τη δυνατότητα επιλογής μορφής:
* **/pdf**: Λήψη σε μορφή PDF
* **/myDATA**: Λήψη σε αναλυτικό μορφότυπο myDATA
* **/EN16931**: Λήψη σε Ευρωπαϊκό Πρότυπο (ΕΛΟΤ EN 16931)

**2. Δελτίο Αποστολής – Αντίστροφη Διακίνηση:**
Εισάγεται η δυνατότητα έκδοσης παραστατικού τύπου 9.3, “Δελτίο Αποστολής”, με την ένδειξη «Αντίστροφη Διακίνηση». Αυτό γίνεται μέσω της συμπλήρωσης της αιτίας έκδοσης, η οποία μπορεί να είναι μία από τις παρακάτω:
* 1: Μη Υπόχρεος Έκδοσης
* 2: Άρνηση Έκδοσης / Εκ Παραδρομής Μη Έκδοση
* 3: Ενδοκοινοτική Απόκτηση
* 4: Απόκτηση από Τρίτη Χώρα
* 5: Αντιστροφή Υποχρέωσης

**3. Δήλωση Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου ή Ιδιοπαρόχου:**
Σύμφωνα με το άρθρο 6 της Α.1112/2025, ενεργοποιούνται νέες μέθοδοι για τη διαχείριση των δηλώσεων έκδοσης στοιχείων:
* `SendStatement`: Για την υποβολή δήλωσης.
* `RecallStatement`: Για την ανάκληση δήλωσης.
* `RequestStatements`: Για τη λήψη διαβιβασθέντων δηλώσεων.

Οι προγραμματισμένες εργασίες αναβάθμισης θα διεξαχθούν την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, από τις 07:00 έως τις 08:00 το πρωί. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η διαβίβαση δεδομένων από εφαρμογές ERP, Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (ΥΠΑΗΕΣ), timologio – myDATAapp και την Ειδική φόρμα καταχώρησης δεν θα είναι δυνατή.

Για περισσότερες διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ (my1521). Μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 1521 (χωρίς χρέωση, εργάσιμες ημέρες 07:00-20:00) ή ψηφιακά μέσω της πύλης my1521 (24/7), επιλέγοντας: Θέματα Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων & myDATA > timologio > Έκδοση τιμολογίων μέσω της ψηφιακής εφαρμογής timologio.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com