Αλαλούμ στο Μετρό Θεσσαλονίκης: Ακινητοποίηση συρμού – Δεν άνοιγαν οι πόρτες
Αυτές οι καθυστερήσεις είναι απόλυτα φυσιολογικές και δεν επηρεάζουν σε καμία περίπτωση την ασφάλεια των επιβατών, λέει η διαχειρίστρια εταιρεία.
Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, αυτή τη φορά ακινητοποιήθηκε για 15 λεπτά συρμός καθώς δεν άνοιγαν οι πόρτες, με αποτέλεσμα να επικρατήσει συνωστισμός, να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο, με τους επιβάτες να έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται , τι άλλο πρόκειται να τους συμβεί.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης σταμάτησε στο σταθμό Φλέμινγκ, αποβίβασε κόσμο, οι πόρτες έκλεισαν αλλά δεν ξεκινούσε, ενώ βγήκε ανακοίνωση ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το δρομολόγιο θα ξεκινούσε «εντός ολίγου». Λίγο αργότερα, οι πόρτες άνοιξαν και αποβιβάστηκαν στο σταθμό όσοι επιβάτες ήθελαν, πέρασαν άλλα δέκα λεπτά για να ξεκινήσει με αποτέλεσμα να υπάρξει συνωστισμός στο βαγόνι.
Και μέσα σε όλα οι πίνακες ανακοινώσεων έγραφαν ότι το επόμενο τρένο θα έρθει σε 8Ο λεπτά..!
Σύμφωνα με μαρτυρία επιβάτιδας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη», ο συρμός ακινητοποιήθηκε στον σταθμό Σιντριβάνι. «Δεν άνοιγαν οι πόρτες για λίγα λεπτά, έπειτα άνοιξαν μπήκε κι άλλος κόσμος μέσα και ξεκίνησε. Σταματήσαμε στον σταθμό Συντριβάνι και μετά έγινε αποβίβαση όλων, το τρένο γύρισε πίσω στη Νέα Ελβετία».
Η διαχειρίστρια εταιρεία THEMA θέλοντας να δώσει απάντηση για το νέο περιστατικό έκανε δημοσίευση στην ιστοσελίδα thessmetro.gr.
Όπως αναφέρει «εάν εντοπιστεί ακόμα και μια μικρή απόκλιση, όπως εμπόδιο στις γραμμές, το σύστημα σταματά αυτόματα τον συρμό για να αξιολογήσει την κατάσταση. Με αυτόν τον τρόπο προλαμβάνονται εγκαίρως ενδεχόμενα προβλήματα».
«Ειδικά κατά την έναρξη λειτουργίας ενός πλήρους αυτόματου συστήματος Μέτρο, όπως είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης, είναι αναμενόμενο να συμβούν πιο συχνά μεμονωμένα περιστατικά ακινητοποιήσεων συρμών που επιφέρουν ολιγόλεπτες καθυστερήσεις και εντάσσονται κατά την προσαρμογή του συστήματος στις πραγματικές και εντατικές συνθήκες λειτουργίας.
Αυτές οι καθυστερήσεις είναι απόλυτα φυσιολογικές και δεν επηρεάζουν σε καμία περίπτωση την ασφάλεια των επιβατών» προσθέτει η εταιρεία, διαβεβαιώνοντας πως «η ακινητοποίηση ενός συρμού πραγματοποιείται προληπτικά προκειμένου να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία όλων των συστημάτων και δεν υποδηλώνει απαραίτητα τεχνική βλάβη του συρμού.
Το σύστημα διασφαλίζει ότι ο συρμός μπορεί να συνεχίσει το δρομολόγιο του μόνο όταν επιβεβαιωθεί ότι οι συνθήκες είναι απόλυτα ασφαλείς».
Η εταιρεία σημειώνει πως πολλαπλά εφεδρικά συστήματα ασφαλείας λειτουργούν παράλληλα.
«Αν κάποιο κύριο σύστημα εντοπίσει πρόβλημα, τα εφεδρικά συστήματα ασφαλείας ενεργοποιούνται. Ο συρμός παραμένει ακινητοποιημένος έως ότου όλα τα συστήματα επιβεβαιώσουν τις συνθήκες για την ασφαλή συνέχιση της λειτουργίας» διευκρινίζει.
Και συνεχίζει: «Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου η ανίχνευση του ενδεχόμενου προβλήματος και η αποκατάσταση απαιτεί χρόνο, μπορεί να είναι απαραίτητη η εκκένωση του συρμού.»
Η εκκένωση πραγματοποιείται για να:
- Αποφευχθούν παρατεταμένοι χρόνοι παραμονής των επιβατών μέσα στον ακινητοποιημένο συρμό.
- Διασφαλιστεί ότι οι τεχνικοί μπορούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα με ασφάλεια, χωρίς επιβάτες εντός του συρμού.
Αυτή είναι μια τυπική διαδικασία που ακολουθείται από όλα τα αυτόματα συστήματα μετρό παγκοσμίως.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις